
קבלו את EX90 – הקרוסאובר החשמלי הטהור הראשון של וולוו
הוא ייוצר בארה"ב החל בסוף השנה הבאה ולאחר מכן גם בסין, צפוי לעלות כ-80,000 דולר בארה"ב לפני הטבות מס, ואנשי וולוו טוענים שזאת המכונית הבטוחה ביותר בהיסטוריה שלהם

הוא ייוצר בארה"ב החל בסוף השנה הבאה ולאחר מכן גם בסין, צפוי לעלות כ-80,000 דולר בארה"ב לפני הטבות מס, ואנשי וולוו טוענים שזאת המכונית הבטוחה ביותר בהיסטוריה שלהם

בתום שלושה חודשי משא ומתן ועל אף החששות של ניסאן – רנו הכריזה על הקמת חברה משותפת חדשה עם ג'ילי אשר תספק 5 מיליון מנועי בנזין ודיזל בכל שנה, וכן מערכות היברידיות ותיבות הילוכים

יצרנית הרכב הסינית משגרת שלושה דגמים בול למרכז שוק הרכב הישראלי. המחירים נוחים יחסית, רמת האבזור מאד גבוהה, וכדי להרגיע את החשש מן המיצוב והמיתוג הלא ידועים מוצעות 5 שנות אחריות או עד 150,000 קילומטרים

יום אחרי הנפקת 'מובילאיי' הכריזו פורד ופולקסווגן על סגירת ארגו AI לאחר ששפכו לתוכה 3.6 מיליארד דולר. האם חלום המכונית שנוהגת את עצמה בעצמה יתגשם אי פעם, ואיפה זה מציב את 'מובילאיי'?

תעלומה: כיצד ייתכן שהאיראנים בונים כטב"מים חמושים שמונעים באמצעות מנועים מתוצרת 'רוטאקס' האוסטרית, חברה אחות של מותגי קאן-אם וסי-דו?

פורד מתכננת להפסיק בשנה הבאה את הייצור של מכונית הסופר-מיני הפופולרית שלה, ולהחליף אותה במכונית חשמלית על בסיס פלטפורמה של פולקסווגן. האם זה מנבא את תחילת הסוף של אחד מפלחי השוק החשובים ביותר באירופה?

הלובי של תעשיית הרכב הצליח ככל הנראה לסרס את תקנות זיהום האוויר מרכב 'אירו 7' אשר היו אמורות להיכנס לתוקף בתחילת השנה. התוצאה: עוד 100 מיליון מכוניות מזהמות יעלו על הכבישים עד אמצע העשור הבא

תערוכת המכוניות הוותיקה ביותר בעולם מצטופפת השנה באולם אחד והפכה לתצוגה צרפתית-סינית. לכל הבשורות של תעשיית הרכב הוותיקה אחראיות קבוצת 'סטלנטיס' ורנו. חדשות אחרות, לא פחות חשובות, מגיעות מהמזרח

הפלייסטיישן המוטורי הראשון ייוצר בארה"ב ויישלח משם לאירופה וליפן. הונדה תהיה אחראית לייצור ולרכש, סוני תפתח ממשקי משתמש ונהיגה אוטונומית ותהיה אחראית על הקשר עם הלקוחות

ניסאן מחקה 687 מיליון דולר, סכום שהיה מספיק לה כדי לקנות את סאנגיונג, מפני שנאלצה למכור את נכסיה לממשלת רוסיה תמורת אירו אחד

לראשונה לאחר ארבע שנים של דם רע בין היפנים לצרפתים נוצרה הזדמנות היסטורית לאתחול מערכת היחסים במה שפעם נחשבה לברית המוצלחת היחידה בתעשיית הרכב

מכונית "הלחם והחמאה" של מיזם הרכב הטייוואני החדש תיחשף רשמית בשבוע הבא במסגרת 'יום הטכנולוגיה' של 'פוקסטרון', לפני שנתיים כל זה היה עדיין רק רעיון אבל החל מן השנה הבאה יהיו לפוקסטרון חמישה דגמים חשמליים ומפעל בארצות הברית שבו היא תייצר בקבלנות עבור יצרניות אחרות. פוקסטרון התניעה והיא מתחילה לעוף

החברה הודיעה על כך לבורסה רק לאחר שבי-אי-וי, היבואנית, הודיעה על העסקה ל'וינפאסט' וקיבלה את אישורה. ההסכם ייכנס לתוקף רק אם וינפאסט תשיג תקינה אירופאית עד לסוף השנה ותדלג מעל משוכות רגולטוריות שונות

הקשר היחיד שנותר בין הרעיון המקורי של מייסד יצרנית השעונים השוויצרית החדשנית לבין הקרוסאובר החשמלי הסיני החדש, שנקרא 'האשטאג 1', הוא שם המותג

זאת עשויה להיות עסקה עם טעם אירוני במיוחד: אחת מיצרניות הרכב שהאמינה במהפך החשמלי, זאת שהביאה לנו את פלואנס החשמלית, מוכרת את חטיבת המנועים שלה לבעלת הבית של מי שפעם קנתה ממנה מנועים

סמלת הודיעה שכבר ברבעון האחרון השנה היא תשווק את מותג היוקרה החשמלי של 'גרייטוול' – WEY

בית משפט באוסטרליה גרם למרצדס לשלם על כך שאנשיה בסך הכל לא הבהירו ללקוחות שלהם עד כמה דחוף להחליף כריות אוויר "שעלולות להיות מסוכנות". על כבישי ישראל התגלגלו מאות אלפי מכוניות עם כריות-אוויר קטלניות אבל למשרד התחבורה שלנו פשוט לא אכפת מחיי אדם

יצרנית הרכב הדרום-קוריאנית עברה רשמית לבעלות חדשה וכעת גם מכוונת אל יעדים חדשים בתחום החשמל והניידות. בקרוב: הנפקת מניות ודגמים חשמליים חדשים. שם המותג לא ישתנה אך יפעל תחת חברה חדשה שככל הנראה תהיה משוחררת מהתחייבויות קודמות

קבוצת בעלי טסלה בנורבגיה מוחה באופן מקורי כנגד תקלות חוזרות ונשנות במכוניות היקרות שלהם, והם מנסים למשוך את תשומת הלב של אילון מאסק. האם התגובה של מאסק מסריחה או לא קשורה בכלל?

הגדילה את הייצוא שלה לאירופה ב-4,000% ומתכננת לייצא לפחות 20% מהמכוניות שהיא מייצרת בסין. מעלה את ישראל על ראש שמחתה בהודעה רשמית שפרסמה
אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.