• Ad
  • עוד סינית לא חשמלית בישראל: WEY
    מותג הפרימיום החשמלי-למחצה מבית 'גרייטוול' פוצח את השיוק בישראל עם קרוסאובר פלאג-אין שמחירו מתחיל ב-270,000 שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כמעט 4 חודשים לאחר שסמל"ת, יבואנית קבוצת פיאט-קרייזלר וסובארו לישראל, הכריזה על קבלת זיכיון היבוא של המותג הסיני WEY היא השיקה אתמול את coffee 01 – דגם ראשון של מותג הפרימיום של יצרנית הרכב 'גרייטוול'. coffee 01 הוא קרוסאובר בגודל מלא אשר מונע באמצעות ה"פייק" שנקרא מערכת הנעה היברידית-נטענת.

     

    עוד סינית לא חשמלית בישראל: WEY

     

    Coffee 01 נקרא בסין 'מוקה', וזה שם הרבה יותר קל לביטוי. הבעיה של WEY היא שמבחינה פונטית השם הזה שייך כבר לדגם של 'אופל'. אז אנשי 'גרייטוול' יכלו אמנם לבחור בתעתיק אחר עם צליל דומה אבל בחרו לכנות את הדגמים שלהם באירופה "קפה" עם מספר סדרתי. ל-coffee 01 יש מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר ושני מנועים חשמליים, וכשהם עובדים יחד הם מספקים 476 כוחות סוס ומומנט משולב של 86.4 קג"מ. היצרנית מבטיחה תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5 שניות.

    אפשר לחבר את הרכב לעמדת טעינה ולטעון סוללה גדולה יחסית, עם תכולת אנרגיה של 36.7 קילוואט שעה. לטענת היצרנית זה אמור לספק טווח נסיעה "חשמלי" של 146 קילומטרים מבלי להתניע את מנוע הבנזין. מחקרים מאירופה מוכיחים שרוב בעלי המכוניות ההיברידיות-נטענות לא טורחים לחבר אותן לעמדות טעינה ולכל הפחות שאחוז ניכר ממשך חייהן פועלות היברידיות-נטענות כמכוניות היברידיות רגילות עם חסרון בולט: המכוניות האלה נושאות סוללה גדולה וכבדה ולכן מבזבזות יותר דלק. קפה 1, למשל, שוקל כמעט 2.4 טונות.

    אגב, משך הטעינה המלאה של הסוללה של coffee 01 הוא כמעט 4 שעות מעמדה ביתית בהספק של 11 קילוואט, ואפשר גם לטעון אותה בעמדה מהירה – שם זה אורך כמעט שעה.

     

    עוד סינית לא חשמלית בישראל: WEY

     

    coffee 01 קיבל את אחד הציונים הגבוהים ביותר בתולדות מבחני הבטיחות והריסוק של Euro-NCAPחמישה כוכבים עם 91% להגנת הנוסעים מלפנים ו-94% למערכות הבטיחות. בישראל הוא מוצע עם חבילה מלאה של מערכות סיוע לנהג שכוללת בין השאר התרעה מפני מעבר לנתיב נסיעה חסום, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, התרעה מפני פתיחת דלת כשיש תנועה חוצה, 8 כריות אוויר וניטור מצב הנהג באמצעות זיהוי פנים.

    בעיצוב החיצוני של Coffee 01 בולטת שבכה קדמית "סינית" אגרסיבית ואופיינית, ובמרכזה הסמל שמשדר ניחוח "פרימיומי". אורכו של הקרוסאובר עם חמשת המושבים 487 ס"מ, רוחבו 196 ס"מ, וגובהו 169 ס"מ והוא בנוי על בסיס גלגלים נדיב מאד באורך 291 ס"מ. הסינים מתאמצים לבלוט בגזרת המולטימדיה והקישוריות, ומערכת התקשורת והמידע של קפה 1 מבוססת על שבב 8155 של 'קוואלקום' שמתאים לתקשורת סלולרית מהדור החמישי.

    מחירו של קפה 1 בגרמניה נע בין 56,000 ל-60,000 אירו, אצלנו הוא מתחיל, כאמור, בכ-270,000 שקלים.

     

    עוד סינית לא חשמלית בישראל: WEY

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    עוד סינית לא חשמלית בישראל: WEY

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.