• Ad
  • וולבו V40 מלפנים
    יבואנית וולבו מנסה להגדיל את התמורה ב-V40 ומפחיתה את מחיר גרסת הבסיס ב-16,000 שקלים ל-159,000 שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    'מאיר', יבואנית וולבו הפחיתה את מחירה של V40 – המשפחתית דמוית הסטיישן של היצרנית. המחיר החדש עומד על 159,000 שקלים ומשקף הוזלה של 16,000 שקלים. בינתיים המחיר החדש מוגדר כמבצע מוגבל במלאי.

    וולבו V40 היא המכונית המשפחתית הראשונה של היצרנית שמכוונת באופן ישיר להתחרות בדגמים המקבילים לה של יצרניות היוקרה שבראשן: אאודי A3, ב.מ.וו סדרה 1 ומרצדס A קלאס. לישראל היא הגיעה בפברואר 2013 ובמחיר של 183,000 שקלים. מאז כמעט כל המתחרות הציגו דגם חדש או מעודכן ובמחירים דומים או זולים יותר. כתגובה יבואנית וולבו הוזילה את מחירי רוב דגמיה בתחילת השנה. במקרה של V40 מחירה של גרסת הבסיס הוזל ל-175,000 שקלים ומחירה של הגרסה הבכירה ('R דיזיין') ל-200,000 שקלים (הפחתה של 20,000 שקלים).

    שרון גלזר, מנהל חטיבת מכוניות הנוסעים והאופנועים ב’מאיר’, אמר בתחילת שנה זו שיש להם מטרה: "לחזור ולהוביל את שוק היוקרה". זה כמובן לא יתרחש בין-לילה אבל על-פי דוח יבואני הרכב, הם בכיוון. מתחילת השנה ועד סוף ספטמבר מכרה היבואנית 802 מדגמי וולבו – גידול של 54% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

    זהו קצב מכירות נאה אבל רחוק מצמרת היוקרה בה מובילה אאודי עם מכירות של 2,398 מכוניות במהלך התקופה. אחריה מדורגות מרצדס (1,575 מכוניות), ב.מ.וו (1,446) ולקסוס (849). נראה שהדגם שהיה אמור להביא לקוחות חדשים למותג – V40 – מתקשה לספק את הסחורה. בעבר העריכו אנשי היבואנית שיצליחו למכור 250-300 מדגמי V40 שאף ימשיך להתחזק ויהפוך למנוע הצמיחה המרכזי של המותג בישראל. אבל בינתיים למרות נתוני פתיחה עדיפים ביחס למתחרות מבחינת ביצועים ואבזור, מכירות V40 מתקשות להתרומם ומתחילת השנה ועד ספטמבר נמכרו פחות מ-100 מדגמי V40.

    כדי לעמוד ביעדים שהציב גלזר בתחילת השנה, וכדי להציע חבילה אטרקטיבית יותר ביחס למתחרות הודיעה הבוקר היבואנית על הוזלה נוספת לדגם. במאיר מגדירים את המחיר החדש כמבצע עבור מלאי מוגבל (שלא צוין), אבל בעבר כבר ראינו כיצד מלאים מוגבלים מתעבים ותאריכי סיום של מבצעים והנחות נדחים שוב ושוב ובפועל הופכים למחיר החדש והרשמי לאותו הדגם.

    וולבו V40 משווקת בישראל עם מנוע אחד בלבד: טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר (T4) שמספק 180 כ"ס ומשודך לתיבת הפאוור-שיפט הדו-מצמדית של היצרנית. הביצועים טובים: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות ומהירות מרבית של 225 קמ"ש. האבזור כבר ברמת הבסיס גבוה למדי וכולל לוח מחוונים מוקרן עם שלוש אפשרויות תצוגה משתנות, מערכת 'סיטי סייפטי' (City Safety) למניעת תאונה חזית-אחור הפועלת בין 4 ל-50 קמ"ש ועוד.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    וולבו V40 מוזלת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.