• Ad
  • יונדאי H350 חשיפה
    יונדאי H350, מסחרית קוריאנית חדשה המיועדת לכבוש את אירופה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יונדאי הציגה בתערוכת הנובר מסחרית חדשה, H350. זוהי מסחרית חדשה גדולה מ-i800 המוכרת לנו ולמעשה זו פעם ראשונה בה יצרנית שאינה אירופאית מציגה מכונית שכזו באירופה.

    פרט לפורד שפיתחה ומייצרת את דגם טרנזיט לבדה, שאר יצרניות אירופה חוברות יחדיו כדי לענות על דרישות השוק למסחריות. יונדאי החליטה ללכת בדרכה של פורד ואף מציינת שזו הפעם הראשונה שהיא מעצבת, מתכננת ומפתחת רכב מסחרי במיוחד עבור השוק האירופאי. אין להקל בכך ראש, היצרנית הדרום קוריאנית המחזיקה בבעלות חלקית את קיה, כבר הצהירה בעבר על רצונה לגדול ולהפוך לאחת היצרניות הגדולות בעולם והנה היא נכנסה לקטגוריה חדשה עבורה המאפשרת להגדיל משמעותית את המכירות.

    יונדאי לא נכנסה לתחום "בקטן" או במתינות, כמו כל מתחרותיה גם H350 תוצע במגוון רחב של מרכבים. ביונדאי מדווחים על שלוש תצורות מרכב הכוללים ואן סגור, קומבי (נוסעים בלבד או יחד עם מטען) ושלדה חשופה עם תא נהג בודד או כפול. בנוסף המסחרית תוצע בארבעה מידות אורך, שלושה אורכי בסיס גלגלים ושלוש מידות רוחב שונות. מדובר בעשרות אפשריות.

    לטענת יונדאי המסחרית תוכל לשאת מטען עד למשקל 1.4 טון ובנוסף לגרור מטען עד למשקל של 2.5 טון. במונחים של קיבולת, גרסת המטען תציע משטח הטענה באורך של 378 ס"מ ו-14 נקודות עיגון ומחיצת פלדה שונות שיפרידו בין אזור המטען לתא הנהג.

    היצרנית מדגישה כי עיצוב H350 כמו גם יכולות הניהוג של המסחרית, דומים לאלה של מכוניות נוסעים וכהוכחה מציינת את רשימת האבזור ארוכה למדי שכוללת מערכת מולטימדיה, קישוריות בלוטות' ויציאות USB ו-AUX, תפעול כל המערכות מגלגל ההגה, מסך TFT בגודל 4.2 אינץ' בלוח המחוונים ועוד. רשימת הציוד האופציונלי ארוכה גם כן וכוללת מפתח חכם לפתיחת הדלתות, מערכת בידור מבוססת אנדרויד ועוד.

    בחרטומה של H350 נמצא מנוע טורבו-דיזל, 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר שיוצע בשני הספקים, 150 ו-170 כ"ס. הכוח יעבור לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה.

    יונדאי H350 תיוצר בטורקיה ושיווקה יחל בקרוב.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    לראשונה: מסחרית גדולה ליונדאי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.