• Ad
  • כוכב הטלוויזיה האמריקאי ג'יי לנו שפרש לפני שנתיים מהנחיית ה-Tonight Show לטובת אהבתו הגדולה למכוניות, למד השבוע על בשרו, בעת שנסע עם הפעלולן האגדי בוב ריגל, שהסיכונים הקשורים בהנחיית תוכנית רכב עשויים להיות מאוד מוחשיים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    5456777887ג'יי לנו, אחד מהכוכבים הגדולים ביותר שהטלוויזיה האמריקאית יצרה מאז ומעולם, החליט בשנת 2014 לאחר שהגיש במשך יותר משני עשורים את ה-The Tonight Show, לפרוש בשיא, לא מעט כדי להתמקד באהבה הגדולה של חייו – מכוניות.

    במהלך השנים בהן כיכב במשבצת היוקרתית ביותר של הטלוויזיה האמריקאית, לנו הרוויח יפה מאוד והשקיע חלק לא מבוטל מההון שצבר באוסף מכוניות מרשים במיוחד הכולל מעל ל-100 מכוניות ואופנועים, מדוזנברג סופר נדירה, דרך בוגאטי ויירון עוצמתית ועד למכוניות עממיות כמו מיני קופר.

    עוד ב-TheCar:
    סיינפלד מכר את אוסף הפורשה שלו במחיר מציאה
    בתו של כוכב "מהיר ועצבני" טוענת שליקויים בתכנון רכב הספורט גרמו למות אביה
    המסר הבעייתי של בית המשפט: אל תקחו אחריות לתאונה

    לאחר שפרש ובדומה לג'רי סיינפלד שידוע אף הוא כחובב רכב מושבע, החליט לנו שהיה אז בן 64 שעל אף שהוא לא ממש חייב לעבוד עוד יום בחייו הוא רוצה לנצל את כישוריו הטלוויזיוניים כדי להפיק תוכנית על מכוניות בשם " Jay Leno’s Garage".

    העונה הראשונה שודרה בשנת 2015 ב-NBC וזכתה להצלחה נאה באופן יחסי לתוכנית נישה ובמקביל לנו מפרסם גם מבחני דרכים, יומני שיפוץ וכתבות מצולמות רבות ברשת.

    קאר6567677

    בימים אלה לנו עסוק בצילומי העונה השניה של תוכנית הרכב שלו ובשבוע שעבר הוא יצא לפגוש את אחד מאגדות נעוריו – נהג הפעלולים האגדי בוב ריגל בן ה-80 שזכה לפרסום רב בזכות היכולת הנדירה שלו לבצע פעלולי ווילי האופייניים לכלים דו גלגליים (הרמת החלק הקדמי באוויר) – אבל עם מכונית שרירים אמריקאית.

    65678788ב-1965 ריגל והמכונאים שלו החליטו להעתיק את מנוע ה"המי" הגדול מתא המנוע למושב האחורי של הפלימות' ברקודה שלו, דבר שיצר חלוקת משקל שגרמה לפרונט להתרומם בקלות אל על.
    הפעלולים של ריגל זכו להצלחה אדירה ולפופולריות רבה וגם היום, 50 שנה מאוחר יותר, ריגל שחצה כבר את גיל 80 עדיין מציג מעת לעת את יכולותיו הוירטואוזיות במסגרת אירועים מוטוריים ברחבי ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

    לנו, כאמור, החליט לאחרונה להגשים חלום ילדות ישן ולפגוש את ריגל ואת הברקודה הייחודית שלו שבימים אלה מצוידת במנוע המפיק לא פחות מ-2500 כוחות סוס.

    לאחר שלנו התמקם במושב הנוסע, ריגל לחץ על הדוושה וביצע את פעלוליו הידועים בצורה מושלמת כמתוכנן, אלא שאז ,לאחר שהחזיר את הפרונט לקרקע, משהו השתבש והפרונט הקל קיפץ והתקשה להתייצב על האספלט המעט גלי. ריגל ניסה להטות מעט את ההגה אך זה רק החמיר את המצב והברקודה החלה להתהפך על צידה בסדרת גלגולים ארוכה ודי פראית שבסופה היא נחתה על ארבעת גלגליה.

    בזכות אמצעי הבטיחות הרבים בהם צוידה המכונית שכללו כלוב מלא, מושבי וחגורות מרוץ, לנו וריגל שרדו את ההתרסקות ללא שריטה.

    6565878889

    לאחר שחולצו מהמכונית והתאוששו מההלם הראשוני ריגל שאל לשלומו של מנחה הטלוויזיה המפורסם שכמעט סיים את הקריירה שלו לפני דקות ספורות ולנו לא התבלבל וענה: "אני בסדר, אני עושה דברים כאלה כל שבוע, ואת המפיק שלו הוא מיהר להרגיע: "זה לא יכול להיות הרבה יותר מרגש מזה".
    ריגל התנצל וסיפר שזו התרסקות שניה בלבד שהוא חווה במשך למעלה מ-50 שנות פעילות וזה כמובן לא יעצור אותו מלהמשיך לעשות את מה שהוא כל כך אוהב לעשות, רק ציין כי הוא מעט חושש מה אשתו תגיד כשהיא תראה את זה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: ג'יי לנו שורד תאונה קשה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.