• Ad
  • יצרנית הרכב היפנית השיקה קמפיין ויראלי במטרה לעורר מודעות לחשיבות לדפוק על מכסה המנוע לפני שמניעים את הרכב בחורף, מחשש שחתולים מצאו מחסה בין חלקי הרכב. מעל ל-700 אלף אנשים כבר צפו בסרטון המצורף לקמפיין ולנו רק נותר להודות בשמם של המזונבים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Printחתולים הם ללא ספק חיות המחמד הפופולריות ביותר באינטרנט והרשת מלאה בסרטונים, גיפים ותמונות של חתולים שעושים כל מיני דברים משונים או חמודים במיוחד.
    בעולם האמיתי, לעומת זאת, לא לכל היצורים הפרוותיים הללו יש בית חמים וחשבון פעיל באינסטגרם ובמיוחד במדינה כמו ישראל רבים מהם חיים לצידנו בחצרות הבתים וברחובות.

    עוד ב-TheCar:
    הגשם בא: טיפים לנהיגת חורף
    מדריך: כך תשמרו על רכב האספנות שלכם בחורף
    טיול לשבת: צבעים של חורף באדרת

    בזמן שבימים קרירים אנחנו מפעילים את מפזר החום או מתכרבלים עמוק בפוך, לחתולי החצר לא תמיד יש מקום להתכרבל בו ובחיפושים שלהם אחר פינה מוגנת וחמימה רבים מהם מתחבאים מתחת למכוניות ולעיתים, במיוחד כשמדובר בחתולים קטנים ובגורים, הם אף משתחלים לתא המנוע החמים של המכוניות כדי לתפוס תנומה קלה ולהתחמם.
    מעבר לסכנה לפגיעה בחיה המסכנה במקרה שתניעו את הרכב בטרם היא תספיק לצאת, אם חתול נתפס במנוע יכול להגרם לחלקים במנוע נזק, אמנם לא בלתי הפיך אבל כזה שבהחלט עלול לתקוע אתכם באמצע הסערה.

    הדרך להמנע מתקריות לא נעימות שכאלה די פשוטה וכל אחד יכול ליישם אותה בקלות בכל פעם שהוא מגיע לרכב ביום חורפי, אבל למרבית האנשים פשוט אין מודעות לנושא וכאן נכנסה לתמונה יצרנית הרכב ניסאן שהחליטה להרים את הכפפה והשיקה קמפיין ויראלי בשם #KnockKnockCats

    הקמפיין מסביר שבעזרת שתי דפיקות קלות על מכסה המנוע והמתנה של מספר שניות לפני שמתניעים את הרכב ניתן להעיר את החתולים ולאפשר להם כמה שניות לחלץ את עצמם מהמחבוא החמים שהם מצאו בין חלקי הרכב.
    כחובבי חתולים מדופלמים אנחנו כאן ב-TheCar ממליצים, מעבר לדפיקה החשובה על מכסה המנוע, גם לתת צפצוף קצר לפני שמתניעים את המנוע ולהמתין כמה שניות עד לסיבוב הסוויץ'.
    האמינו לנו, ברגע שמתרגלים לעניין זה הופך לחלק מהשגרה ויכול לחסוך מראות קשים ונזק למכונית.
    קמפיין המזונבים היפני זוכה לתפוצה ויראלית נרחבת למדי ברשת ומאז עלייתו לאוויר בשבוע שעבר נרשמו לסרטון החתולים שמלווה אותו כבר יותר מ-700 אלף צפיות שמוכיחות מעל לכל ספק שבאינטרנט החתולים בהחלט שולטים.465467888

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    איך עושים מיאו ביפנית? ניסאן דואגת לחתולי הרחוב בחורף

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.