• Ad
  • וויז תחשוף עדכון משמעותי לתוכנת הניווט ב-15 בספטמבר

    וויז, כיום בבעלות גוגל, תקיים בעוד עשרה ימים אירוע השקה ראשון מסוגו עם הבטחה לשיפורים חשובים. האם תוכנת הניווט שכולנו משתמשים בה תתאים טוב יותר למערכות המולטימדיה המקוריות של יצרניות הרכב?
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אין ככל הנראה נהג בישראל שלא משתמש בתוכנת הניווט החינמית וויז, בין אם בגלל שהיא חינמית ובין אם בזכות הגאווה הישראלית בחברה שנרכשה על-ידי גוגל בים כסף – למרות שלגוגל הייתה (ועדיין יש לה) תוכנת מפות וניווט מתחרה.

     

     

    אבל אם נודה על האמת, בעולם שלא מוסיף להשתנות ולהתחדש לנגד העיניים שלנו מידי שבוע – הרושם הוא ש'וויז' נותרה קצת מאחור כאשר החידושים העיקריים שהיא מציעה לנו, המשתמשים, הם לכל היותר האפשרות להחליף את קולה הלא מאד מוצלח של הנווטת המעודכנת שלהם בקולם של 'באטמן' או של ה'רידלר'.

    היתרון הגדול של וויז, שהוא גם עקב אכילס שלה, הוא הדיווחים הרבים שהיא מקבלת מנהגים בזמן אמת, לשימושם של כל שאר הנוהגים בסביבה, בתוך כדי כך שנהיגתו של מי שמזין את הדיווחים מוסחת והוא עלול לגרום לתאונה או לא להיות מסוגל להימנע מאחת.
    כך או אחרת, ולמרות פדיחות או תקלות מזדמנות, אנחנו סומכים על כך ש'וויז' תוביל אותנו למחוז חפצנו בנתיב עם הכי פחות תנועה, או בדרך המהירה ביותר, ורבים מאיתנו פשוט "מכבים את המוח" ונותנים לה לעשות בנו כרצונה.

     

     

     

    ברגעים אלה מופיעה הודעה רשמית של 'וויז' אשר מזמינה את כולנו לחשיפת מה שהם מכנים כ"תכונות עתידיות שישפרו את חוויית השימוש ב'וויז' באופן קיצוני". החשיפה תתקיים ב-15 בספטמבר כחלק מאירוע דיגיטלי שנקרא Waze On.

    "הצטרפו אלינו ב-15 בספטמבר", כותבים אנשי וויז, "כאשר נתכנס עם "וויזרים" מרחבי העולם כדי לדבר על המוצרים והתכונות החדשות שלנו, ועל השותפויות והקהילות המדהימות שמאפשרות לנו להתגלגל אל המשך הדרך". במסגרת האירוע, שיארך מספר שעות, יוצגו התכונות החדשות שיתווספו לאפליקציה, כמו גם מידע אודות מספר קהילות של וויזרים מתנדבים, וגם מידע אודות החברה עצמה". בהזמנה נפרדת נכתב ש"ב-Waze On נחשוף תכונות עתידיות אשר ישפרו באופן קיצוני את חוויית השימוש ב'וויז', ויספקו מבט מקרוב על האנשים שהופכים את וויז למה שהיא".

    אפשר או סביר לקוות שעיקר השינוי באפליקציית וויז יהיה התאמה טובה, פשוטה ונוחה יותר של האפליקציה ליישומים מקוריים של יצרניות רכב ושל יצרניות של מערכות מולטימדיה על-גבי מסכים אינטגרליים בתוך הרכב. צריך רק לקוות שאנשי וויז לא בונים לעשות את השיפור הזה על גבי CarPlay המסורבלת, ואם כן – אז שהם לפחות הפכו אותה לידידותית יותר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.