• Ad
  • לקראת יום הולדתו ה-81 של באטמן תוכלו לקבל מגיבור הקומיקס הנחיות קוליות באפליקציית ה'וויז' שלכם, בתנאי שהיא מדברת אליכם באנגלית, ספרדית או פורטוגזית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אם אתם משתמשים בתוכנת הניווט הפופולרית 'וויז' עם שפת דיבור באנגלית – הרווחתם. החל מהיום (ג') ולמשך חודש אחד בלבד תוכלו להכניס למכונית שלכם את 'באטמן' בכבודו ובעצמו, ולקבל ממנו הנחיות קוליות.

     

     

    שימוש בגימיקים שונים להנחיות קוליות מאפיין את 'וויז' כמעט מיומה הראשון, החל מקולו הסמכותי של הרס"ר, דרך ההנחיה הממלכתית של נשיא המדינה ראובן ריבלין, וכלה באפשרות הפשוטה והמתוקה להקליט את הילדים שלכם, או אנשים קרובים, כדי שינעימו לכם את הזמן בפקקים. זאת כמובן לא סיבה מספיק טובה שלא לספר על הגימיק החדש של וויז, אשר עלה בעדכון האחרון לקראת יום השנה ה-81 להופעתה של אחד מדמויות הקומיקס המפורסמות בעולם.

    אז קבלו בבקשה את קולו של קווין קונרוי יחד עם האפשרות לייצג את המכונית שלכם כבאטמוביל על המפה המצוירת של וויז. לחילופין, מי שמעדיף לשחק דווקא את דמות הנבל יכול לבחור ב"איש החידות" (תרגום רעוע לעברית של The Riddler) ולקבל הוראות מוולי (יוג'ין) ווינגרט.

     

     

     

    Waze, ששייכת בימינו לגוגל, הכריזה על שותפות עם DC – בעלת הזכויות על באטמן וגיבורי על אחרים, שמאפשרת למשתמשים להגדיר כעת את באטמן, או את הרידלר, כקולות הניווט באפליקציה (גם ב- Android וגם ב- iOS), וכל היופי הזה מוצע במשך חודש אחד בלבד, עד ל-31 באוקטובר. כאמור, קולו של באטמן מדובב על ידי השחקן קווין קונרוי, האיש שמזוהה יותר מכל עם הקול שמאחורי באטמן, וזה של הרידלר מושמע על-ידי לא אחר מאשר השחקן וואלאס ווינגרט שמדבב אותו גם בסרטי באטמן.

    במקביל לקולות גיבורי הקומיקס מכיל העדכון החדש של וויז גם "מצבי רוח" חדשים, כך שמשתמשים שבוחרים באחת משתי הדמויות ייוצגו בצלמיות התואמות אותם על גבי כל המפות של כל המשתמשים סביבם. כרגיל, הפעלת התכונות החדשות קלה למדי, באמצעות ממשק ההגדרות, רק נא לא לבצע את זה במהלך נהיגה או אפילו ברמזור, היות שאכיפה (מוצדקת) כנגד שימוש בטלפונים ברכב עלולה לעלות ביוקר.

    ישראלים שמעדיפים עברית או ערבית, ולמעשה כל שפה שאינה אנגלית, ספרדית או פורטוגזית לא יכולים ליהנות מן החידוש, לפחות כל עוד שבאטמן לא למד עברית…

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    משתמשים בוויז? תנו לבאטמן להוביל אתכם

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.