• Ad
  • הקרוסאובר החדש של טויוטה נחטף במכירה מוקדמת

    בצעד חסר תקדים בישראל מכרו אנשי טויוטה באינטרנט 300 כלי רכב עוד בטרם הגיעו אל אולמות התצוגה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הצלחה תקדימית ומעניינת לחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל: בתוך פחות משעה הושלמה, לדבריהם, המכירה האינטרנטית המוקדמת של 300 קרוסאוברים מדגם C-HR החדש, אשר צפוי להגיע לאולמות התצוגה רק לקראת סוף השבוע הבא.

     

     

    C-HR הוא קרוסאובר בגודל קומפקטי שמבוסס על הפלטפורמה הגלובלית החדשה של טויוטה, ואשר מתמודד בקטגוריה של קיה ספורטאז' למרות שהמרחב הפנימי שלו מעט יותר קטן מן המקובל בקרב מתחריו.

    מחיר הגרסה הבסיסית שלו, עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר, הוא 142,000 ש"ח, ואילו מחיר הגרסה ההיברידית הבסיסית הוא 144,000 ש"ח. רמת אבזור גבוהה יותר מוצעת בשלב זה רק למכוניות ההיברידיות, ומחירה 150,000 ש"ח.

    יבואני טויוטה קיבלו מן היצרנית הקצאה של כ-2,700 כלים בלבד, והם עסוקים בלשכנע את טויוטה להגדיל את ההקצאה הזאת.

    לפני תחילת המכירה הרגילה באולמות התצוגה, אשר מתוכננת ל-16 בפברואר, החליטו אנשי היבואנית לבצע מכירה מוקדמת באמצעות אתר אינטרנט ייעודי שהוקם במיוחד. בין השאר ניתן היה להתרשם באתר זה מן המפרטים ומגלריית תמונות של C-HR, וכן לחוות "סיבוב" פנימי וחיצוני באמצעות "מציאות מדומה" (VR).

    עם זאת – אפשר להניח שרוב מי שנכנסו לאתר החל מן השעה 10:00 הבוקר לא השתמשו בחלק מן האמצעים שהועמדו לרשותם מפני שכבר היו "מבושלים" מספיק כדי להשאיר מקדמה על סך 2,000 ש"ח: לדברי היבואנית, עד לשעה 10:58 הושלמה רכישתן של כל 300 המכוניות שהוקצו למבצע זה.

    בהודעה לעיתונות מטעם היבואנית נמסר שמבין 300 כלי הרכב שנמכרו נרכשו 209 ברמת הגימור הגבוהה, שעולה כאמור 150,000 ש"ח, ושהצבע הפופולרי ביותר בין ההזמנות הוא לבן פנינה עם גג שחור.

    אופירה אבישי, סמנכ"לית התקשורת השיווקית ביוניון מוטורס, אמרה ל-TheCar שלהערכתה רוב הרוכשים קראו מבעוד מועד כתבות שפורסמו אודות C-HR בארץ ובעולם, והגיעו אל אתר המכירה המוקדמת כמעט ללא פרסום מראש אודות עצם קיומו.

    לדבריה, "במהלך תהליך הבחירה והרכישה בחר כל משתמש את סוכנות טויוטה הקרובה למקום מגוריו, ושם גם תתבצע השלמת העסקה. כל מי שהזמין C-HR במכירה המוקדמת שיריין לעצמו מכונית וגם הבטיח אספקה למהלך חודש פברואר (בהנחה שישלים את התשלום בזמן). לעומת זאת, מי שיזמין מכונית החל מן השבוע הבא (ב-16 בפברואר) יקבל את הרכב במהלך חודש מרץ".
     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.