• Ad
  • אופל מריבה מלפנים
    אופל מריבה חוזר לישראל. הפעם עם מנוע בנזין, רשימת אבזור ארוכה ותג מחיר תחרותי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שלמה סיקסט, יבואנית אופל, החלה בשיווק מחודש של דגם מריבה – מיקרוואן עם דלתות אחוריות הנפתחות באופן כמעט ייחודי ומחיר תחרותי של 112,000 שקלים.

    כארבע שנים אחרי שהוצג ויותר משלוש שנים לאחר ניסיון השיווק הראשון בישראל, מתחיל השיווק בשנית של אופל מריבה. המיקרוואן הקטן מיועד להתחרות בקטגוריה בו מככבים דגמים כמו סיטרואן C3 פיקאסו, טויוטה ספייס ורסו, קיה סול וניסאן נוט. אולם היות ומדובר בסגמנט קטן יחסית, מבקשת יבואנית אופל להגדיל את העוגה ולהתחרות גם בתת-המשפחתיות (כמו סקודה ראפיד ויונדאי i25) וגם במשפחתיות מהשורה כולל האסטרה של אופל. היא מתכוונת לעשות זאת באמצעות מחיר תחרותי של 112,000 שקלים ואבזור רב.

    "באופל מתחוללת מהפכה חיובית." אומר אסי שמלצר, מבעלי ומנכ"ל קבוצת שלמה. "העובדה ש-GM, בעלת אופל, סגרה את שברולט אירופה ובמקביל מפחיה חיים חדשים באופל, טובה לנו. אנחנו בהחלט מרגישים רוח גבית מאופל והמחיר הוא תוצאה של זה. בעבר הם רצו על הרכב הרבה יותר."

    על אף המחיר התחרותי, באופל שמרניים מאוד בנוגע לתחזיות ומעריכים כי עד סוף השנה ימכרו כ-500 יחידות ובשנה מלאה ימכרו כ-1,000. לטענתם הציבור צריך להכיר את הסגמנט ולדעת שהוא יכול להוות אלטרנטיבה. בנוסף תוקף שמלצר את חברות ציי הרכב וטוען שמשקעי עבר מונעים מהם להזמין דגמי אופל ללקוחותיהם.

    מריבה מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים, מתאפיין בדלתות אחוריות הנפתחות לכיוון ההפוך, שלושה מושבים נפרדים מאחור הניתנים להזחה ולהטיה ובממדים נדיבים ביחס לקטגוריה: אורכו 430 ס"מ, רוחבו 181 ס"מ גובהו 161.5 ס"מ ובסיס גלגלים עומד על 264 ס"מ. תא המטען מציע נפח של 400 ליטר.

    לפני כשמונה שנים ניסתה UMI, אז יבואנית אופל, לשווק את המריבה בישראל, אך מחיר רכישה יקר מדי מנע את מכירת הדגם בארץ. לפני כשלוש שנים ניסתה שלמה סיקסט, היבואנית הנוכחית, לשווק את הדגם אולם שילוב של מנוע דיזל ומחיר יקר לצרכן (כ-150,000) הוביל למכירת דגמים בודדים בלבד והחלטה להפסיק את השיווק. הפעם מגיע הדגם עם מנוע בנזין. מריבה ישווק בישראל עם מנוע טורבו-בנזין מוכר בנפח 1.4, אלא שבמקום 140 כ"ס (כפי שמוצע באסטרה), מפיק המנוע 120 כ"ס. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים ומציע תאוצה מאפס למאה ב-11.9 שניות, מהירות מרבית של 185 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של 13.9 ק"מ לליטר (בתנאי מעבדה).

    מריבה מוצע עם רשימת אבזור נדיבה הכוללת בקרת שיוט, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, בקרת אקלים מפוצלת, פנסי ערפל, תאורת יום ועוד.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    החל שיווק אופל מריבה בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.