• Ad
  • האם ההונדה שלך מאבדת כוח בעת נסיעה על כביש מהיר או בולמת סתם כך על דעת עצמה?
    הונדה מתקנת תקלה סדרתית במשאבות דלק בפעם השלישית, אבל הפעם זאת אחת הקריאות לתיקון הנרחבות ביותר שלה. מתחילת השנה הנוכחית הונדה ביצעה בארה"ב 19 תיקונים של כשלים סדרתיים. התיקון עדיין לא פורסם בישראל
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הונדה יוצאת למבצע כלל עולמי להחלפת משאבות דלק ב-4.5 מיליון כלי רכב בגלל כשל סדרתי שעלול לגרום להפסקת הזרמת דלק ולכיבוי מנוע בתוך כדי נסיעה. משאבות אלה, שיוצרו על-ידי ספקית החלקים היפנית 'דנסו', הותקנו בין השאר במגוון רחב של דגמי הונדה, בהם סיוויק, אקורד, CR-V, HR-V ועוד.

     

    האם הצבע של הונדה מתקלף?

     

    כשל סדרתי דומה במשאבת הדלק אילץ את הונדה לבצע לפני כשנתיים ולפני שלוש שנים שני תיקונים סדרתיים של כ-760,000 כלי רכב. בישראל פורסמה בעבר קריאה לתיקון בנושא זה לגבי חלק מדגמי הונדה, אבל הקריאה החדשה לתיקון עדיין לא פורסמה אצלנו. הקריאה החדשה נוגעת לדגמים שנמכרו בארה"ב בשנים 2018-2020, והיא פורסמה בארה"ב כשבועיים לאחר פרסומה בסין וביפן.

    מערך השירות של הונדה ברחבי העולם יחליף את "מודול משאבת הדלק", כך נמסר על-ידי הונדה למינהל הבטיחות בדרכים האמריקני (NHTSA), וביצוע התיקונים בפועל יחל לאחר משלוח הודעות לבעלי הרכב שצפוי בפברואר הקרוב. לטענת הונדה, לא ידוע לאנשיה על פציעות כתוצאה מכשל משאבות הדלק, אבל בחמש השנים האחרונות התקבלו בחברה 4,042 תביעות אחריות בנושא זה.

     

    הונדה תתקן משאבות דלק ב-4,500,000 מכוניות, טויוטה תתקן חיישני כריות אוויר

    הקריאה לתיקון של הונדה פורסמה יום אחד בלבד לאחר שהחברה הכריזה על קריאה אחרת לתיקון של כ-106,030 קרוסאוברים מדגם CR-V בגרסתם ההיברידית, וזאת בגלל סכנת שריפה או תאונה שעלולה לגרום לפציעות: אחד מכבלי הסוללה החשמלית עלול להתחמם ולגרום לקצר חשמלי או לדליקה.

    התקלה במשאבה, כפי שדווחה למינהל הבטיחות, נגרמת בגלל עיוות של המדחף ששואב את הדלק מן המיכל, ובמקרה של תקלה כזאת "ייתכן שהמנוע לא יתניע או שהוא עלול להיתקע בזמן נהיגה, מה שמגדיל את הסיכון לתאונה או פציעה". דנסו סיפקה משאבות דלק פגומות כאלה לא רק להונדה אלא גם לפורד, סובארו ומיצובישי, כך דווח בשנת 2020.

    מתחילת השנה ביצעה הונדה 19 תיקונים של תקלות סדרתיות בכלי רכב בארה"ב. בישראל הונדה הכריזה מתחילת השנה רק על חמישה תיקוני כשלים סדרתיים.

     

     

    כריות אוויר בטויוטה: הפעם החיישנים תקולים

    במקביל, וכמובן ללא כל קשר, טויוטה הכריזה על קריאה לתיקון של 1.1 מיליון כלי רכב ברחבי העולם בגלל חיישני כריות אוויר לא תקינים אשר הותקנו ב-17 דגמים ותתי דגמים שונים מתוצרת טויוטה ולקסוס.

    בקריאה לתיקון, של כלי רכב שנמכרו בארה"ב בשנות הדגם 2020-2022, יוחלפו חיישני כריות אוויר מפני שהחיישנים הקיימים עלולים שלא לתפקד כראוי ברגע קריטי בהתנגשות שבו נדרש ניפוח מהיר של כריות האוויר.

    מבין הדגמים שנקראו לתיקון אלה שרלוונטיים גם לישראל הם טויוטה קאמרי, RAV4 וסיינה, ולקסוס ES, ו- RX

    בהודעה שפרסמה טויוטה נכתב שבכלי הרכב שנקראו לתיקון הותקנו "חיישנים במושב הנוסע הקדמי שיכלו להיות מיוצרים בצורה לא נכונה ולגרום לקצר חשמלי… זה לא יאפשר למערכת כריות האוויר לסווג כראוי את משקל הנוסע, וייתכן שכרית האוויר לא תיפרש כפי שתוכננה… וזה יגדיל את הסיכון לפציעה".

     

    משאבת הדלק בהונדה שלכם התקלקלה? כתבו לנו אל editor.thecar@gmail.com

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הונדה תתקן משאבות דלק ב-4,500,000 מכוניות, טויוטה תתקן חיישני כריות אוויר

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.