• Ad
  • רנו מחדשת שוב את קטגוריית המיניוואנים עם מכונית יפה מאד שנראית כמו קליאו וקאפצ'ור
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כשבוע לפני פתיחת תערוכת ז'נבה, ושעות לאחר שתמונות ראשונות שלה דלפו לרשת, פרסמה רנו שתי תמונות רשמיות ראשונות של סניק החדשה – דור רביעי למכונית שחוללה מהפך בשוק המיניוואנים הקומפקטיים בשנת 1996.
    סניק דור 4 מבוססת על פלטפורמת CMF-C המודולרית החדשה, ולמרבה המזל – ככל שאפשר לשפוט מן התמונות הראשונות – היא לא נאבקת להדגיש את שורשיה אלא זורמת עם האופנה העכשווית ומציגה מראה מאד קרוס-אוברי.

     

    רנו סניק 2016 - 002

     

    העיצוב הכללי שלה דומה מאד לאלה של קליאו, קאפצ'ור, מגאן וקאדג'אר החדשים, והיא מרשימה לא רק מפני שהיא מתגלגלת על גלגלי ענק בקוטר 20 אינטש.

    רנו עדיין לא משחררת מפרט טכני של המכונית, לכן נתמקד בינתיים בעיצוב ונעלה השערות לגבי מערכות ההנעה, וכאמור הרושם המשמעותי ביותר הוא של שידוך בין תצורת מונובוקס (מיניוואן) לתצורת "ג'יפ".

    אנשי רנו טוענים ש"העיקרון המנחה מאחורי הדור הרביעי של סניק הוא לספק משהו חדש לגמרי לקטגוריית המיניוואן הקומפקטי".

    בפעם הראשונה, כמו באספאס החדש, גם סניק מציעה שמשה קדמית גדולה במיוחד שמאפשרת "תצוגה פנורמית" וראות משופרת.

    הצרפתים מדווחים גם על הגבהת מרווח הגחון, גם לטובת המראה הקרבי, ואולי גם לקראת גרסת הנעה כפולה כמו בדור הראשון של סניק (לכך תסייע גם העובדה שסרח העודף האחורי קוצר).

    הפנסים הקדמיים מעוצבים באופן שמייעל את טכנולוגיית ה-LED שלהם, ואילו הגג השחור, בסבירות מאד גבוהה, מתאר רק את אחת מתצורות הצביעה הדו-גוונית שאיתה תוצע המכונית – גם זה כמיטב האופנה העכשווית.

    כאמור, אנשי רנו לא פרסמו עדיין מפרט טכני אבל בהיותה מבוססת על הפלטפורמה ועל מכלליה העיקריים של 'מגאן', מאליו ברור שהיא תקבל לכל הפחות שני מנועי בנזין וארבעה מנועי דיזל מתוך המגוון הנוכחי של אחותה הקומפקטית.

    המנועים המעניינים לישראל יהיו מן הסתם מנוע הטורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר בהספקים של 118 ו-132 כ"ס, ומנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר ובהספק של 110 כ"ס.

    סניק נחשבת להצלחה מסחרית גדולה עבור רנו, אשר מכרה ממנה כמעט חמישה מיליון יחידות בשני העשורים האחרונים, אבל נראה שהפעם – היות שהיא מתחרה באופנת הקרוס-אוברים המתפתחת במהירות, תצטרך המכונית הזאת לשלוף שפנים חדשים מן הכובע שלה.

    סביר לכן להעריך שסניק תמוצב על-ידי היצרנית הצרפתיה כ"מסיעת המשפחות האולטימטיבית", והבטוחה כמובן, ולצורך זה יושקו בה בעתיד טכנולוגיות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית (כסטנדרט), תצוגה עילית, וגם היגוי לארבעת הגלגלים – וכמובן גם מערכת מולטימדיה מתקדמת ומקושרת היטב.

    המכירות של סניק החדשה באירופה צפויות להתחיל במחצית השנה הנוכחית, ולישראל היא תגיע ברבעון האחרון או ברבעון הראשון של 2017.

    כאמור, סניק תושק בשבוע הבא בתערוכת ז'נבה. לצידה תוצג גם גרסת הסטיישן החדשה של מגאן.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רנו סניק דור 4 נראית כמו קאפצ'ור

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.