• Ad
  • רק נראית דומה: אודי חושפת את ה-A5 החדשה

    אודי חושפת את ה-A5 החדשה. למרות הדמיון המוגזם לדור היוצא מדובר במכונית חדשה לחלוטין המציגה יכולות וביצועים טובים מאי פעם. לישראל היא תגיע בתחילת השנה הבאה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    2017-Audi-A5-S5-11אנחנו מוכנים להשבע – לא טעינו. התמונות שבאייטם שלפניכם הן של האודי A5 החדשה שהושקה בסוף השבוע ולא של הדגם היוצא שנמצא איתנו כבר מאז שנת 2007.
    יתרה מזאת, לא מדובר במתיחת פנים אלא במכונית חדשה לחלוטין המבוססת על פלטפורמת MLb העדכנית.

    שוב נראה שבאודי החליטו, בהתאם לאידיאולוגיה העיצובית שמובילה את החברה כבר יותר מדי שנים, לא לקחת שום צ'אנסים ולשמור על דמיון כמעט מוחלט לזה של הדור היוצא.
    האמת? אותנו זה די מבאס ועל אף שה-A5 החדשה (בדיוק כמו קודמתה, מן הסתם) היא בהחלט מכונית נאה המציגה פרופוציות מוצלחות ומינונים נכונים בין אגרסיביות לאלגנטיות, בהחלט ניתן לצפות ממותג מוביל כמו אודי לקחת קצת יותר צ'אנסים ולחדש הרבה יותר.

    אם בכל זאת מתעקשים להתמקד בהבדלים ניתן לציין שבמבט מהפרונט ניתן לזהות שהסבכה הקדמית הפכה לרחבה יותר והפנסים למעט צרים יותר.

    עוד ב-TheCar:
    אודי חשפה את A4 החדשה
    אלפא רומיאו ג'וליה במבחן דרכים ראשון
    סדרה 3 של ב.מ.וו חוגגת ארבעה עשורים ומתעדכנת

    מהצד ההבדלים קלים אף יותר ומתמקדים בקימור בולט לאורך קו המותניים ובתפיחה בולטת יותר בבית הכנף האחורי.
    מאחור הדמיון אפילו קיצוני יותר ולפחות מהתמונות ההבדל היחיד הנראה לעין שהצלחנו לזהות הוא הוספתם של מחזירי אור צרים לחלקו התחתון של הפגוש.

    2017-Audi-A5-S5-19

    בתא הנוסעים ההבדלים משמעותיים בהרבה וכוללים פריסה שונה של הדשבורד בדומה ל-A4 החדשה, תחושה יוקרתית מבעבר ומראה יותר טכנולוגי הכולל לוח מחוונים שהוא בעצם מסך HD המעניק מספר אפשרויות תצוגה. כמו כן תמצאו באודי החדשה שלל מערכות בטיחות מתקדמות ולטענת אודי גם המרווח משופר במיוחד בשורת המושבים השניה.

    מתחת למעטפת, כאמור, מדובר במכונית חדשה לחלוטין ובזכות שימוש בחומרים מורכבים ה-A5 החדשה קלה בגרסותיה השונות בכ-60 קילוגרמים בממוצע ולמרות הדמיון העיצובי לדור הקודם המכונית החדשה מציגה שיפור משמעותי ביעלות האוירודינמית עם מקדם גרר של cd 0.25 המעניק לה את הבכורה בתחום זה מול מתחרותיה הישירות.

    2017-Audi-A5-S5-21

    היצע המנועים, בשלב זה לפחות, מותאם בעיקר לשוק האירופאי וכולל שני מנועי בנזין ושלוש אופציות דיזל כשההספקים מתחילים ב-187 כ"ס לגרסת הדיזל הבסיסית וב-248 כ"ס לגרסת הבנזין, שניהם בנפח 2.0 ליטרים, וממשיכים במנועי V6 בנפח 3.0 ליטרים עם 215 או 268 כ"ס בדיזל ו- 350 במנוע הבנזין של ה-S5.

    ה-S5 היא בשלב זה (עד השקת ה-RS5) היא הגרסה החזקה  בהיצע ובעזרת הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית עם 8 יחסי העברה הקופה מאינגולשטאט מזנקת למהירות תלת ספרתית בתוך 4.7 שניות וגם שומרת על צריכת דלק שפויה של 13.5 קילומטרים בתנאי שימוש רגילים.

    השיווק של ה-A וה-S 5 יחל בתחילת הסתיו בגרמניה ובהמשך יתרחב למדינות אירופאיות נוספות.
    לישראל היא תגיע בראשית השנה הבאה.

    2017-Audi-A5-S5-24

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.