• Ad
  • לאחר שכמה עשרות רכבי מרצדס חדישים עלו לאחרונה בלהבות בנסיבות מוזרות, החברה הגיעה למסקנה כי רכיב שהותקן, באופן פרדוקסלי כדי למנוע התחממות מסוכנת של הסטרטר ברכבים משנות המודל 2014-2017, מתחמם בעצמו ועשוי להידלק
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פאדיחה לוהטת: מיליון רכבי מרצדס מהמודלים החדישים ביותר יקראו בחודשים הקרובים לתיקון, כך על פי דיווח באתר האינטרנט Automotive News, בשל נתיך מגן (פיוז) פגום שעשוי להתחמם ולגרום להתלקחות הרכב.

    51 רכבי מרצדס מדגמים שונים עלו באש ללא סיבה נראית לעין לאחרונה. למרבה המזל, כל האירועים הסתיימו בנזק בלבד וללא נפגעים, אך במרצדס החליטו לבדוק אם יש קשר בין המקרים וגילו כי כל אותן שרפות התרחשו בנסיבות דומות לאחר מספר ניסיונות להתניע את הרכב ללא הצלחה, אם בשל מצבר חלש, תנאי מזג אוויר קיצוניים או מערכת מיגון שלא נוטרלה כראוי.

    עוד ב-TheCar:
    חמשת הגורמים שיהפכו את המכונית שלכם ללפיד בוער
    עולות בלהבות: נחקרות שריפות בדגמי אופל וג'נרל מוטורס
    פולאריס עוצרת את מכירות הרייזר בגלל שריפות

    מתברר שמרצדס התקינה בדגמים החדישים שלה נתיך שאמור להגן על הסטרטר מפני התחממות יתר שעלולה לגרום לנזק פנימי במתנע וחמור מכך להתחממות ולהתכה של רכיבים אחרים במנוע הסמוכים לו, אבל מסתבר שאותו נתיך אולי מגן על הסטרטר אך משום שהוא חשוף לזרם ישיר מהמצבר מתחמם בעצמו בצורה מסוכנת ובמקום לנתק את הזרם אחרי כמה ניסיונות הנעה לא מוצלחים הוא מגיע לנקודת התלקחות.
    הנתיך הותקן במכוניות משנות הייצור 2014-2017 מדגמים רבים ביניהם כל גרסאות C ו-E קלאס החדשות, CLA, GLC, GLA ועוד, ובסך הכל, כאמור, יותר ממיליון מכוניות פרימיום יוקרתיות, כמה אלפים מהן כאן בישראל.

    במרצדס מציינים כי לאחר שהבעיה נתגלתה הרכבים החדשים שיוצרו החל מראשית פברואר כבר מצוידים בנתיך משופר.
    כמו כן במרצדס מדווחים שנמצא פתרון לבעיה הלוהטת ברכבים עם הנתיך הפגום והוא הוספת פיוז נוסף שיגן על החלק הבעייתי מפני התחממות מסוכנת.
    במרצדס הורו לסוכני החברה מסביב לעולם להתקין את אותו נתיך מגן על כל מלאי הרכבים שיש ברשותם לפני שאלה ימסרו ללקוחות ובנוסף בחודשים הקרובים החברה צפויה לצאת בקריאה מסודרת ורחבה לתיקון שתכלול את כל אותם רכבים הסובלים מהבעיה.

    בינתיים, אם אתם בעליה של מרצדס חדישה ולא ממש רוצים לראות את הרכב היוקרתי שלכם הופך ללפיד, הרשו לנו, במקרה שהרכב לא מניע מסיבה כלשהי במכה ראשונה ומסרב לעשות זאת גם לאחר 2-3 ניסיונות, להמליץ לכם להמתין קצת לפני שאתם מנסים להניע שוב.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    על האש: מיליון מכוניות מרצדס יקראו לתיקון מחשש להתלקחות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.