• Ad
  • בשעה שחלק מן היצרניות היפניות מתקפלות מאירופה סוזוקי דווקא מנסה להשיג עוד קצת אחיזה באמצעות הברית עם טויוטה.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סוזוקי חשפה היום (ג') את 'סווייס' (Swace), שהיא לא רק מכונית הנוסעים הגדולה ביותר שלה כרגע, אלא גם אחות תאומה של טויוטה קורולה סטיישן האירופאית.

     

     

     

     

    במשך כמה עשורים התחבטו אנשי סוזוקי עם מחשבות וניסיונות להעלות את רף גודל המכוניות שלהם, בעיקר לנוכח העובדה שמכוניות קטנות וזולות מחוללות מעט מאד רווחים. במבחן התוצאה הם בקושי מצליחים לגרד מלמטה את הקטגוריה הקומפקטית (משפחתיות קטנות) עם באלנו ו'קרוסאובר'.

    בחודש מרץ 2019 נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין סוזוקי לטויוטה, ומוקדם יותר השנה הוא בא לידי ביטוי עם השקת ACROSS, שהוא בעצם טויוטה ראב 4 עם סמל של סוזוקי. 'סווייס', שם קצת מוזר להגיה (אשר משמש גם כשם של פלטפורמת משחקים חברתית, מבוססת בלוקצ'יין), הוא הדגם השני, והפעם מדובר בגרסת הסטיישן של קורולה, אשר מיוצרת בבריטניה על אותו קו הרכבה שבו מיוצרת קורולה הבריטית.

     

    אין יותר מידי טעם לדבר על עיצוב חוץ או על עיצוב פנים, אתם הרי מכירים היטב את קורולה ההיברידית (אם כי זאת שלנו מגיעה מטורקיה ולא מבריטניה), וגם אחרי כמה נגיעות קוסמטיות של סוזוקי אי אפשר לא לראות אותה במלוא הדרה. קו הגג משופע באופן המוכר לנו ומקושט בפסי קישוט / מסילות גג משולבות, ובחזית מותקנים פנסים מודרניים עם תאורת יום מסוג LED ושבכה עם נגיעות סוזוקי.

    נפח תא המטען מרשים: 596 ליטרים עם מושבים זקופים ומרחב טעינה שטוח לחלוטין עם מושבים אחוריים שהקיפול שלהם מבוצע במשיכת ידית פשוטה. היות שתכל'ס מדובר בקורולה, הרי שזאת מכונית שמבוססת על פלטפורמת NCGA GA-C והיא מונעת באמצעות המערכת ההיברידית המוכרת של טויוטה: מנוע בנזין אטמוספירי בנפח 1.8 ליטר שמחובר למנוע חשמלי ומניע את הגלגלים הקדמיים.

     

     

    מערכת המולטימדיה כוללת את האינפוטיינמנט המקובל מבעד למסך בגודל 8 אינטש עם קישוריות אפל וגוגל, ויש גם משטח טעינה אלחוטי לטלפונים, שני שקעי USB, חימום למושבים הקדמיים ולגלגל ההגה ובקרת אקלים. טכנולוגיית הבטיחות כוללת את כל המערכות המקובלות בקטגוריה הקומפקטית, ובנוסף להן גם מערכת חניה אוטומטית ובקרת שיוט אדפטיבית שלפעמים ישנן ולפעמים לא.

    המכירות של סווייס באירופה צפויות להתחיל בחורף הקרוב, וזאת תהיה מכונית חשובה עבור סוזוקי בעיקר בבריטניה, בגרמניה, שוויץ וסקנדינביה. הדגם הזה, יחד עם ACROSS, יסייעו לסוזוקי להיאחז בעולם הישן בשעה שיצרניות יפניות אחרות (למשל ניסאן ומיצובישי) פורשות ממנו בגלל חוסר כדאיות. לנו רק נותר לגלות כמה חבל טויוטה משחררת לסוזוקי בכל הקשור למכירת מכונית המדבקה שלה בשווקים שבהם שני המותגים מתחרים זה בזה, למשל בישראל.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סוזוקי שמה סמל על טויוטה קורולה: קבלו את סווייס

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.