• Ad
  • סדרת סרטי האקשן המוטורי עולה על הבמה במופע עמוס פעלולים מוטוריים בגודל מלא ובלייב בהשראת סצנות מסרטי "מהיר ועצבני" השונים. 69 מופעים יתקיימו בחודשים הקרובים באירופה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אמנם לא מעט סרטים עברו מהמסך הגדול לבמה וכמובן גם להיפך, אך כמעט תמיד מדובר בדרמות, בקומדיות ובמחזמרים ולא בסרטי אקשן בהם הפעלולים חשובים לא פחות (ובדרך כלל הרבה יותר) מהעלילה עצמה. כעת זה משתנה כש"מהיר ועצבני", אחת מסדרות הסרטים המצליחות ביותר בשנים האחרונות בקולנוע, עלתה לבמה בחמישי האחרון בארנה O2 בלונדון במופע שיעבור בין 14 מדינות באירופה בחודשים הקרובים.

    לשמחתנו יוצרי המופע בחרו שלא להתמקד בסצנות הדרמטיות "העמוקות" מהסרטים השונים אלא במנועים השואגים ובגומי השרוף של הצמיגים המחליקים מסצנות האקשן השונות בשמונת להיטי המסך והעבירו אותם לעולם האמיתי.

    רולנד פרנץ', מי שהיה מהמפיקים של "Top Gear Live", סדרת מופעים ברחבי העולם בהשתתפות ג'רמי קלארקסון, ג'יימס מיי וריצ'ארד האמונד שכללה הרבה פעלולי רכב, הוא המוח היצירתי מאחורי הרעיון להעלות מופע במה מוטורי ל"מהיר ועצבני", עם או בלי קשר ישיר לתוכנית האהובה.

    המופע מציג גרסאות במה לסצנות שונות מהסרטים ומשתתפים בו כ-40 כלי רכב שונים כולל טנק, משאיות ורכבים אייקונים מהסרטים השונים החל מהדודג' צ'ארגר R/T מודל 1970 שמזוהה עם "מהיר ועצבני" עוד מהסרט הראשון מ-2001, ניסאן סקיילין GT-R, מאזדה RX7, טויוטה סופרה והונדה S2000 ורודה מ "Fast 2 Furious2", הסרט השני בסדרה, ניסאן סילביה, ניסאן 350 ומיצובישי איוו שכיכבו ב"טוקיו דריפט" השלישי בסדרה,  דודג' צ'ארגר SRT 8 ומשאית אושקוש שטח מהסרט ה-5, ניסאן GT-R ודודג' צ'אלנגר וביואק גרנד נשיונל GMX מהסרט השביעי ועוד ועוד, ביניהם אפילו "לאקן היפר ספורט" מכונית העל הלבנונית עם תג מחיר של כ-3.5 מיליון דולר שהופיעה בסרט השביעי בפעלול בלתי נשכח שכלל קפיצה בין שלושה גורדי שחקים בדובאי.

    הפעלול הנ"ל, כמו גם רבים אחרים במיוחד בסרטים האחרונים בסדרה, עורר לא מעט ביקורת בקרב המעריצים המקוריים של הסדרה שהתחברו אליה בגלל המכוניות ופעלולי הרכב וקצת התאכזבו לגלות שבפרקים האחרונים המכוניות הפכו לחלק משני בעלילה וחלק לא מבוטל מהפעלולים בוצעו בעולם הוירטואלי בעזרת טכנולוגית CGI וגרפיקה ממוחשבת ולא במציאות על הכביש.

    בכל מקרה, במופע הדרכים החדש של "מהיר ועצבני" הכל קורה בלייב אל מול עיני הצופים. עם זאת, כדי ליצור תחושה של מרחב וחיבור ללוקיישנים בהם התרחשו מרדפים בסרטים, המפיקים נעזרים בטכנולוגית הקרנה תלת מימדית.

    בניגוד למופע של טופ גיר, ב"מהיר ועצבני לייב" לא משתתפים הכוכבים מהמסך אלא דמויות חדשות ופעלולנים.

    השחקן וין דיזל, הכוכב הראשי של סדרת הסרטים, הגיע למופע הבכורה שהתקיים בסוף השבוע והתקשה להסתיר את התרגשותו: "דיברנו בהפקה על מופע חי, אבל בחיים לא הייתי מאמין שניתן לעשות על במה קטנה בלייב את מה שהצליחו לעשות כאן" והוסיף: "אני עדיין מתגעגע לפול ווקר (הכוכב השני של "מהיר ועצבני" שגילם את בריאן או'קונור ונהרג ב-2013 בתאונת דרכים על סיפונה של פורשה GT) במיוחד בימים כאלה, אני בטוח שגם הוא היה המום ומתרגש שהסרט הקטן שהתחלנו ביחד הפך למופע חי".

    מופע "מהיר ועצבני LIVE"  ינדוד, כאמור, בחודשים הקרובים ובתוכנית  69 הופעות ב-25 ערים ב-14 מדינות אירופאיות. אם אתם חולי רכב ואקשן וממילא מתכננים טיול ליבשת הישנה בקרוב לדעתנו שווה בהחלט לבדוק את לוח המופעים המתוכנן.

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    "מהיר ועצבני" עכשיו בהופעה חיה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.