• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

      

    ב.מ.וו מכריזה על תחילת ייצורה של X4 החדשה. הרבה דיבורים על העיצוב, ההופעה, הנוכחות והמסרים. אבל החומר הקשה מספק את הסחורה

    הצלחה צריך למקסם. לאחר ש-X5 עשה קריירה מרשימה השיקה ב.מ.וו. את X3 ואת X1 הקטנים ממנו. כך זה עובד גם עכשיו, עם ה-X הזוגי; לאחר ש-X6  הרשים כדגם ייחודי – SUV משולב בקופה, עם הופעה בוטה ויצירת אנטגוניזם שגם עזרה לו – הגיע תורו של דגם קומפקטי יותר: X4  שהוצג כקונספט בתערוכת שנחאי וכעת מוצג בגרסת הייצור שלו.

    הדגם החדש, כמו דגמי X אחרים, מיוצר בארה"ב ואמור להגיע לייצור של 50,000 יחידות לשנה. X4 יושב על פלטפורמת סדרה 3 , והוא מעט ארוך ונמוך מ-X3. לדברי אנשי ב.מ.וו, מידותיו הצנומות יותר מקנות לו פרופורציות דינמיות. העניין הזה של דינמיות הוא עיקר המסר של הדגם, וב.מ.וו מדגישה זאת בדיווח מפורט מאוד על מרכיבי העיצוב ולא שוכחת להזכיר את מקדם הנראות של הדגם; כאילו שהמופע הזה צריך תזכורת כזאת. המושבים מעט נמוכים מאלו של X3 (ב-2 ס"מ, לערך) גם בגלל הגג הנמוך במעט וגם בגלל הקשר למבנה הקופה, מציינת ב.מ.וו.

    ב.מ.וו X4 מוצע עם 3 מנועי בנזין מוגדשים – שניים של 2.0 ליטר (4 צילינדרים) ואחד של 3.0 (6 ציל'), בהספקים של 184, 245 ו-306 כ"ס. ויש גם שלושה מנועי דיזל: אחד בנפח 2.0 ליטר ושניים של 3.0 ליטר. רמות ההספק הן 190, 258 ו-313 כ"ס, ולחזק שבהם מומנט של 64.4 קג"מ – ו-5.2 שניות ל-100 קמ"ש, בדרך ל-247 קמ"ש.

    התפוקה מוזרמת הלאה לתיבה אוטומטית 8 הילוכים ומשם לשאר הגלגלים דרך מערכת xDrive הממוקמת בקצה האחורי של התיבה. יחס העברת הכח הרגיל לפנים/אחור הוא  40/60, והמערכת תשנה זאת עד 100% לפנים או לאחור לפי צורך. המתלים הם רגילים או מתכוונים.

    ה-X4, מדווחת ב.מ.וו, מצויד ברמת אבזור גבוהה ביותר, וזו כוללת תקנית הגה ספורט משתנה, תצוגה עילית צבעונית, מערכת אוטומטית נגד סנוור, בקרת שיוט אקטיבית, ניטור נתיבים, אזהרה מפני תאונה עם בלימה עד-עצירה, עצור וסע, מערכת התראה על גודש תנועה ועוד. מערכת תאורה כל-LED סביב היא אופציה. בפנים יש עור ואלומיניום וגם מסך מגע במערכת i-Drive. בנוסף לאבזור הרגיל, מוצע הדגם החדש גם עם "חבילת M-ספורט" כולל חישוקים עד "20 – ואף מילה על ביצועים משופרים (מדובר בערכת עיצוב חוץ). ומי שרוצה ממש תפירה אישית יתעניין ברמת הגימור xLine הכוללת פריטים ייחודיים לה, כמו חישוקים בעיצוב מיוחד ועוד.

    ב.מ.ווX4  תגיע לכאן לקראת חגי תשרי. מחירה גבוה ב-15% לערך מה-X3, מה שמסדר לה תג מחיר שינוע סביב ל-350,000 שקל.

    BMW-X4 חזיתBMW-X4 אחור

    BMW-X4 פניםBMW-X4 צד

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ב.מ.וו X4: לנוכחות יש נציג קומפקטי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.