• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ב.מ.וו. 2 'אקטיב טורר' הוא מיני-מיניוואן חדש ויוקרתי שיתחרה במרצדס B קלאס, ואין לו כל קשר לסדרה 2 החדשה של ב.מ.וו.

    ב.מ.וו. חשפה היום את 'סידרה 2 אקטיב טורר', מכונית ההנעה הקדמית הראשונה בתולדותיה. למרות שהשם עלול להטעות, ל'אקטיב טורר' אין כל קשר ל'סידרה 2' – מכונית הקופה שמבוססת על סידרה 1 החדשה של החברה. יתרה מכך: זאת מכונית ההנעה הקדמית הראשונה בתולדות החברה והיא בנויה על בסיס הפלטפורמה של מיני החדשה, שעליה מתכוונת ב.מ.וו. לבנות כ-15 דגמים פחות יקרים (תחת שמות המותג ב.מ.וו. ומיני), ובאמצעותם להכפיל (!) את סך המכירות שלה.
    'אקטיב טורר' היא מיני-מיניוואן בגודל קומפקטי, בעל חמישה מקומות, שאותו מציבה ב.מ.וו. מול מרצדס B קלאס. לקראת סוף השנה תושק גרסת שבעה מקומות ישיבה לדגם זה.

    בסיס הגלגלים של המכונית – 267 ס"מ, מקביל לזה של מכוניות קומפקטיות ("משפחתיות קטנות") מודרניות, ובזכות מימדים נדיבים – בעיקר רוחב של 180 ס"מ (אורך כולל של 434.5 ס"מ וגובה של 155.5 ס"מ) ותכנון פנים מודולרי שכולל מושב אחורי נע על גבי מסילה – מבטיחים מהנדסי החברה רמת שימושיות גבוהה ומרחב פנימי נדיב. גרסת הבסיס של המכונית, 218i תונע באמצעות מנוע השלושה צילינדרים החדש של החברה, מוגדש הטורבו, שמספק 136 כ"ס וישודך לתיבה ידנית בעלת 6 יחסי העברה, ולתיבה אוטומטית בעלת 8 יחסי העברה.
    המכונית שוקלת 1,320 ק"ג, משקל נמוך בהתחשב ברמת האיבזור ובמימדים, ואם כבר מדברים על איבזור – אפשר לצפות לקבל שם את כל מה שב.מ.וו. יודעת לתת – החל מדיפוני עור ומסכי מגע ועד למערכות שמע ובטיחות.
    גרסה חזקה יותר, 225i, תונע על ידי מנוע ארבעה צילינדרי שיספק 231 כ"ס, יאיץ אותה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.8 שניות ולמהירות מירבית של 235 קמ"ש. בעתיד צפויה גם גרסת הנעה כפולה של המכונית.
    כאמור, קבוצת ב.מ.וו. כבר בונה על בסיס הפלטפורמה הזאת את הדור השלישי של מיני החדשה, ובעתיד הלא רחוק ייבנו עליה גם מחליפו של X1 וגם מכונית סדאן קטנה ופחות יקרה שתיקרה 'סידרה 1 סדאן'.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ב.מ.וו. חושפת את מכונית ההנעה הקדמית הראשונה בתולדותיה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.