• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פיז'ו 108 וסיטרואן C1 יחליפו את 107 ואת C1 הנוכחית בתערוכת ז'נבה

    פיז'ו חשפה היום תמונות ופרטים רשמיים ראשונים אודות 108, מחליפתה של 107, אשר תוצג באופן פומבי בתערוכת ז'נבה הקרובה.
    108 תוסיף להיות מיוצרת בצ'כיה כחלק מפרוייקט משותף של פיז'ו-סיטרואן עם טויוטה, ותוסיף להימכר תחת סמלי פיז'ו, סיטרואן וטויוטה.
    המכונית החדשה קלה למדי, גרסת הבסיס שלה שוקלת 840 ק"ג בלבד, והיא תוצע בתצורת 3 ו-5 דלתות האצ'בק, וגם – וזה חידוש – בתצורת קבריו.
    108 ואחיותיה יונעו באמצעות מנועים תלת-צילינדריים בנפח 1.0 (68 כ"ס) ו-1.2 (82 כ"ס) ליטר, אשר יחוברו לתיבה ידנית בעלת 5 יחסי העברה או לתיבה רובוטית בעלת 5 יחסים.
    גרסאות איבזור יקרות של המכונית יוצעו עם מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע בגודל 7 אינטש, עם מערכת MirrorLink שמתקשרת עם סמארטפונים (כשהמכונית במצב עמידה), וכן עם הנעה ללא מפתח.
    בדוכן הסמוך לזה של פיז'ו, אצל סיטרואן, תוצג ככל הנראה C1, המכונית התאומה, אשר תשמור על שמה הנוכחי.
    108, לכל הפחות בתמונות הרשמיות, נראית גדולה ופחות ספרטנית מן המכונית שהיא מחליפה, בסיס הגלגלים שלה ארוך יותר והיא צפויה להציע יותר מרחב פנימי. כמו בדגם היוצא גם הפעם הקפידו המעצבים על הצבת הגלגלים רחוק ככל שאפשר בארבע הפינות של המכונית, כדי להשיג מרחב פנימי רב ככל שניתן.
    אורכה של המכונית 347 ס"מ, הרוחב שלה 162 ס"מ, קוטר הסיבוב שלה 9.6 מ' ואנשי השיווק של פיז'ו מספרים שזאת מכונית שתוכננה "להתעלות על עצמה בתנועה עירונית".

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פיז'ו 108 יוצאת לדרך: יותר מרווחת, פחות ספרטנית

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.