היצרנית השבדית הכריזה על הדגם השני של FXM בעיקר במטרה לעמוד בתקן אירו 6, אבל יש גם חידושים
שלוש שנים לאחר הצגת הדור הראשון של FMX משיקה וולבו את המהדורה השניה של משאיות עבודות התשתית שלה. הדגם החדש נועד לעמוד בתקן יורו 6 ובתוך כדי כך גם להציע חידושים נוספים.
וולבו FXM החדש מוצע עם שני מנועים: 'D11' בהספק של 330-450 ו-'D13' החדש שמפיק 420-500 כ"ס, שניהם כמובן עומדים בתקן אירו 6.
חידוש נוסף שמוצע כעת הוא הגה אלקטרו-הידראולי (Volvo Dynamic Steering) עם התנגדות מותאמת מהירות: במהירויות איטיות ההיגוי קל מאוד ולא מעביר לידי הנהג את הרעידות האופייניות לדרך לא-סלולה. במהירות גבוהה הוא "כבד" יותר כדי לשפר את היציבות הכיוונית. וולבו מדגימה את התכונה הזו באמצעות סרטון וידאו שבו אוגר מסובב את ההגה בשטח.
נוסף לקלות ההיגוי אפשר גם לכייל את ההגה בהתאם לשיפועי צד בתוואי הדרך או בהתחשב ברוחות צד קיצוניות.