• Ad
  • כל הפרטים: טויוטה קורולה החדשה (וידאו)

    טויוטה חושפת דור חדש של 'קורולה', המכונית המשפחתית החשובה בהיסטוריה. אצלנו בעוד כחודשיים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    טויוטה משיקה בישראל את הדור האחד עשר של 'קורולה', המכונית הנמכרת ביותר בהיסטוריה (כ-40 מיליון מכוניות מאז הושקה לפני קרוב לחמישים שנים), עם מנוע בנפח 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. כאשר תושק אצלנו, במהלך יולי, היא צפויה להימכר במחיר די דומה למתחרותיה בקטגוריה.

    על מראה הדגם החדש רמזה טויוטה בתערוכת דטרויט האחרונה, ושם גם הצהירה שבכוונתה להפוך את המשפחתית האפרורית לנועזת. בכך ניסתה טויוטה להוכיח שגם סמל המיינסטרים יכול לחדש, לרגש ולהוביל את הסגמנט התחרותי ביותר בתעשייה. חמישה חודשים לאחר מכן ניכר שהתוצאה נאה בהחלט (במיוחד בחלק הקדמי וגם בצללית), אם כי שפת העיצוב נותרה נאמנה לקווים רגועים יחסית (במיוחד מאחור) ולכן יחסית לטויוטה ניתן להגדירה "כנועזת במידה".

    חיצונית מציגה קורולה חזית חדה ומודרנית יותר שדומה לאחותה בעלת חמש הדלתות, אוריס, וגם לבת המשפחה הגדולה יותר, 'אוונסיס', ובאופן כלשהו מזכיר החרטום של הגרסה האירופאית (השונה מאלה האמריקניות) את שפת העיצוב של לקסוס, חטיבת היוקרה של טויוטה.

    השינוי המשמעותי ביותר בדור ה-11 של קורולה הוא במימדי הפלטפורמה: בסיס הגלגלים שלה הוארך ב-10 ס"מ מאד משמעותיים, ו-8 ס"מ נוספו לאורך הכללי, יחסית לקורולה היוצאת. המכונית החדשה נמוכה בחצי ס"מ ורחבה ב-1.5 ס"מ. מידותיה כעת הן: אורך כולל של 462 ס"מ, רוחב של 177.5 ס"מ, גובה של 146.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 270 ס"מ. בסה"כ מדובר בקפיצת מדרגה ענקית, אם כי נפח תא המטען הוא 452 ליטר – הבדל מזערי בלבד לעומת הדור העשירי.

    סביבת הנהג של 'קורולה' החדשה שונה לחלוטין מהדור הקודם וכמעט זהה לזו של 'אוריס'. רשימת האבזור משתנה בהתאם למדינות היעד וכוללת פנסים משולבי LED, שליטה קולית וקישוריות למכשירי שמע ולסמארטפון, מסך מגע לשליטה על מערך המולטימדיה, התנעה ללא מפתח ועוד. מהפן הבטיחותי יאובזרו המכוניות ב-7 כריות אוויר (8 בגרסאות האמריקניות), לצד כל מערכות הבטיחות הנפוצות (בקרת יציבות, בקרת משיכה, מערכת לשליטה בזינוק בעלייה עבור התיבה הרציפה ועוד).

    המנוע של הקורולה שתשווק אצלנו מוכר מה'אוריס': בנזין, אטמוספרי, בנפח 1.6 ליטר המספק 132 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית רציפה בעלת 7 יחסי העברה מתוכנתים מראש. בארה"ב היא תשווק עם מנוע בנפח 1.8 ליטר בשתי רמות הספק (132 ו-140 כ"ס) אשר ישודכו לאותה תיבת הילוכים רציפה.

     

    קורולה אירופאית

    קורולה אמריקנית

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.