• Ad
  • הסופרבול האמריקאי שהתקיים הלילה הסתיים בניצחון סוחף של הדנוור ברונקוס. בעוד שמבחינה ספורטיבית רבים מהישראלים עדיין לא מבינים על מה המהומה, ההופעות של קולדפליי, ביונסה ובעיקר הפסקות הפרסומות סיפקו הרבה עניין וכיאה לאומה החיה על גלגלים, פרסומות הרכב תפסו נתח מכובד בשידור. קבלו הצצה לכמה מרגעי השיא
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    CDFTTTכבכל שנה, גם השנה העונה של ליגת הספורט הפופולרית בארה"ב, ה-NFL, הגיעה בסוף השבוע הראשון של חודש פברואר לאירוע השיא שלה.
    הסופרבול האמריקאי ה-50 במספר, שהתקיים הלילה באצטדיון ליווי'ס שבסנטה קלרה שבקליפורניה והסתיים בניצחון של דנוור ברונקוס על פני קרוליינה פנתרס בתוצאה 24-10 הוא הרבה יותר מעוד אירוע ספורט בשידור ישיר בטלוויזיה.
    אמנם ישראלים רבים עדיין מתקשים להבין בדיוק מהם חוקי המשחק, אבל בעבור האמריקאים מדובר בספורט הלאומי ומעבר לצופים שזכו לשים יד על כרטיס לכיסא באצטדיון, מעל למאה מיליון אמריקאים נצמדים לטלוויזיות כדי לצפות בשידור החי שמזה שנים נחשב לשידור עם נתוני הרייטינג הגבוהים ביותר, אפילו בעידן הרב ערוצי ובמציאות בה האינטרנט תופס את מקומה של מדורת השבט הטלוויזיונית.

    עוד ב-TheCar:
    אמאל'ה, הטרקטור השתגע
    סרטון שיגרום לנו לנהוג אחרת
    צפו בתמונות קשות: פורשה 911 הופכת לקורבן אופנה

    כשיש כל כך הרבה צופים, כצפוי, המחיר של כל ספוט פרסומת בן 30 שניות מוערך בכ-5 מיליון דולרים והפרסומות שמשודרות במהלך הסופרבול הפכו מזמן מעוד מקבץ פרסומות מייגע לאירוע בפני עצמו שצופים רבים מחכים לו.COM4545

    הסיבה לכך היא שמשרדי הפרסום הבינו את הצורך למנוע מהצופים לזפזפ בעת מקבצי הפרסומות ובכל שנה טובי המוחות הקריאטיביים משקיעים חודשים ארוכים בהפקת פרסומות ייחודיות המשודרות לראשונה או באופן בלעדי במהלך הסופרבול.
    אמנם תעשיית הרכב האמריקאית לא משיקה מכוניות במיוחד לכבוד הסופרבול, אבל אחוז מכובד מהפרסומות במהלך הערב הוא פרסומות רכב, כיאה לאומה החיה על גלגלים.


    COM41אחרי כמה שנים של היעדרות ולאור הנמכת פרופיל של חברת האם פולקסווגן לאחר פרשת דיזלגייט, יצרנית הפרימיום הגרמנית אודי חוזרת לסופרבול עם פרסומת מרהיבה.
    בפרסומת אנו פוגשים אסטרונאוט בגמלאות שאיבד את הטעם לחיים ואפילו מסרב לאכול, אבל אז הוא מקבל הזדמנות לקחת שוב את הפיקוד על משהו שאמנם אין לא יכולת לעופף בין גלקסיות בחלל אך בהחלט מזכיר חללית – האודי R8 החדשה. יחד עם צלילי "סטארמן" המושלם של דיוויד בואי שהלך לעולמו לפני מספר שבועות ללא ספק מדובר בסוג של יצירת מופת.


    כשיש לך ביד מוצר כמו האקורה NSX החדשה ממש אין צורך בתסריט מבריק ובהרבה סלוגנים מתוחכמים. בהונדה כנראה הבינו את זה ובסרטון, הכולל צילומי דיטיילינג של מכונית העל של החברה ופסקול עם הרבה שאגות התלהבות, המסר עובר מצוין.


    הפחתת פליטת המזהמים היא משהו שמרבית האנשים יכולים להתחבר אליו, אבל לפריוס ההיברידית נוצרה תדמית די חנונית והיא הפכה למזוהה עם מחבקי עצים וגיקים.
    לכבוד השקת הדור הרביעי של ההיברידית הראשונה בעולם בטיוטה מנסים להתנער מהתדמית המרובעת בסרטון משעשע הכולל בין היתר דריפטים בפריוס.


    גם במיני החליטו להילחם בתוויות שמדביקים לאנשים בגלל המכונית בה עם נוהגים. דעו לכם שלמיני לא איכפת שיש מי שאומרים שזה אוטו לבנות, רכב להומואים, לאנשים נמוכים, ללא ילדים או שזו סתם מכונית חמודה.


    בקיה החליטו לגייס את השחק כריסטופר ווקן, הידוע בתפקידי "האיש הרע" שלו. ווקן מפתיע אמריקאי שמחפש גרביים בצבע בז' בחדר הארונות הביתי ובקולו המאיים מסביר שהבחירה בגרביים הרגילים היא צפויה, חסרת השראה ומשעממת. לעומת זאת, יש כאלה שמחפשים גרביים אחרים, מעניינים, מרגשים ומלאי תשוקה.
    בסופו של דבר אנשי גרבי הבז' הולכים לאיבוד או נשלטים על ידי אלה שבחרו משהו מעניין יותר וההכרה הזו מובילה אותו להציג את הקיה אופטימה החדשה שהיא כמו הגרביים הכי מעניינים בעולם, רק במשפחתית סדאן בגודל בינוני.


    hyundai-teases-super-bowl-50-ads-4כל פרסומאי מתחיל יודע שאין כמו בעלי חיים וילדים קטנים כדי למשוך תשומת לב. עם זאת, על אף שמדובר במשהו מעט בנאלי, בכל סופרבול לפחות מפרסם אחד משתמש בטריק הכי ישן בספר.
    הפעם היה זה תורה של הונדה בפרסומת לפיק אפ חדש שכולל פיצ'ר מעניין בדמות מערכת רמקולים בארגז תא המטען למקרה שתרצו לשמוע קצת מוזיקה בשדה, בחווה או באתר הבניה. קבלו את להקת הכבשים ששרה "קווין" וגם כלב מדבר אחד.

    יונדאי הפציצה השנה עם 4 פרסומות חדשות שנחשפו בהופעה טלוויזיונית ראשונה בסופרבול. על אף שמדובר ביצרן רכב קוריאני, בשתיים מהפרסומות יונדאי החליטה להיות יותר אמריקאית מאמריקאית.
    עם סרטונים המתארים בצורה משעשעת סצינות מההוויה שכל אמריקאי מכיר כמו לאסוף בת זוג לדייט ראשון באוטו ולפגוש את ההורים, או לאבד ריכוז לרגע כשרואים את החתיך הנערץ. אז איך מכוניות יונדאי משתלבות בסצינות שראינו בכל כך הרבה סרטים הוליוודיים? צפו ותגלו.hyundai-teases-super-bowl-50-ads-9


    הקומיקאי קווין הארט מנצל את האפשרות לאתר בכל רגע את מיקום היונדאי ג'נסיס כדי לעקוב אחר הדייט של בתו.


    ריאן ריינולדס החתיך בכל פינה, מזל שהמכונית בולמת בעצמה.


    נניח שיצאתם לטיול ביער ולפתע אתם פוגשים שני דובים שמתחילים להתקרב אליכם. במקום לעצור ולחשוב האם בעצם מדובר בחיות טבעוניות שסתם רוצות מעט תשומת לב, אתם מחליטים לנוס על נפשכם והאוויר מתחיל להיגמר. איזה מזל שיש לכם יונדאי עם אופציה להתניע את הרכב מרחוק באמצעות הסמארטפון.


    הפרסומת הרביעית של יונדאי ללא ספק קצת מוזרה ומלווה את תהליך גדילתו והתבגרותו של תינוק חמוד שנולד עם מנוע וי 8 קטן על החזה במקום לב והופך למהנדס מבריק ביונדאי.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: פרסומות הרכב של סופרבול 2016

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.