צ'מפיון מוטורס, החלה בשיווק אאודי A1 לאחר מתיחת פנים. מלבד השינוי העיצובי הקל, הבשורה העיקרית היא מנועים חדשים או מחודשים כאשר לראשונה גם יוצע הדגם עם מנוע 1.0 ליטר. מחירה של המכונית עם מנוע ה-1.0 ליטר נמוך ממחירה של המכונית הבסיסית ביותר בעבר (עם מנוע 1.4 ליטר), אבל מצד שני שאר המחירים התייקרו במעט.
אאודי A1 נחשפה ב-2010 ובתערוכת ז'נבה האחרונה הוצג הדגם לאחר מתיחת פנים עבור כל הגרסאות: שלוש דלתות, ספורטבק (חמש דלתות) ו-S1 – גרסת הביצועים. השינויים הקוסמטיים כללו עדכון פנסים מלפנים ומאחור, שבכה קדמית, במפתני דלתות וחלונות, ופגושים מעט שונים שהאריכו את המכונית ב-2 ס"מ לכדי 398 ס"מ.
מתחת לפני השטח אאודי הודיעה על הגה חשמלי חדש המתקשה ככל שהמהירות עולה, כאשר הגרסאות המאובזרות יותר יוצעו עם אופציית כיול לניהול המנוע ולדרגת קשיחות ההגה ומתלים. בנוסף הוצג הדגם עם מנועי בנזין ודיזל חדשים.
היצע המנועים בישראל יחל עם מנוע חדש שהוצג לראשונה במסגרת מתיחת הפנים. זהו מנוע טורבו-בנזין, תלת צילנדרי בנפח 1.0 ליטר שמפיק 95 כ"ס ומומנט של 16.3 קג"מ בין 1,500-3,500 סל"ד. המנוע יוצע בשילוב לתיבה אוטומטית רובוטית בעלת מצמד כפול עם שבעה הילוכים, ומציע תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב- 10.9 שניות וצריכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 22.7 ק"מ לליטר.
מעל גרסה זו נמצא את מנוע הטורבו-בנזין 1.4 ליטר המוכר ששודרג כדי לעמוד בתקני יורו 6 וכעת מציע 125 כ"ס (תוספת של 3 כ"ס). מנוע זה יוצע בשילוב לתיבה ידנית (שישה הילוכים) או האוטומטית רובוטית של הקבוצה ומציע ביצועים דומים לזה של המנוע היוצא עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות וצריכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 23.2 ק"מ לליטר.
מעליו נמצא מנוע 1.8 ליטר חדש (192 כ"ס) שמשולב לתיבה האוטומטית רובוטית המוכרת, מסיים את התאוצה הקלאסית ב-6.8 שניות ומציע תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 21.2 ק"מ לליטר.
בפסגה תוצע S1 עם מנוע 2.0 ליטר עם 231 כ"ס ותיבה ידנית בלבד. ביצועים: תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות (5.9 בספורטבק) וצריכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 14.3 ק"מ לליטר (13.9 שניות בספורטבק).
אאודי A1 תוצע בישראל בשתי רמות גימור כשהבסיסית כוללת את ממשק MMI עם מערכת מולטימדיה בעלת מסך בגודל 6.5 אינץ', שליטה מגלגל ההגה, בלוטות', כניסת AUX, חישוקי 16 אינץ' קלים ועוד. גרסת ה-1.8 ליטר מוסיפה לבסיס עוד פנסי קסנון אדפטיביים מלפנים, פנסים לד אחוריים, מושבי ספורט עם ריפוד בד משודרג, משוטים לשליטה על העברת ההילוכים מגלגל ההגה, חישוקי 17 אינץ' קלים ועוד.
חבילת 'סטייל' בתוספת של 19,300 שקלים מוסיפה לגרסת ה-1.4 ליטר פנסי קסנון אדפטיביים מלפנים, פנסים לד אחוריים, חבילת תאורה פנימית, חלון גג פנוראמי נפתח ועוד. גרסת ה-1.8 ליטר זוכה בנוסף גם למפתח חכם לכניסה והתנעה, מראות מתקפלות וריפוד משודרג.
מחירה של A1 התייקר ביחס לדגם טרום מתיחת הפנים. לרוב מדובר בהתייקרות של 2,000-4,000 שקלים, כאשר בחלק מהמקרים כמו בגרסת ה-1.4 הידנית בתצורת שלוש דלתות, מדובר בהתייקרות של 14,000 שקלים. התייקרות שנובעת מכניסתה של גרסת ה-1.0 שכעת הופכת לגרסה הבסיסית ביותר בהיצע הדגם. מצד שני כרטיס הכניסה למותג נמוך מבעבר היות ומחירה הבסיסי של המכונית עם מנוע ה-1.0 ליטר החדש זול יותר ממחירה של המכונית עם מנוע ה-1.4 ליטר שהיה הבסיס בעבר.
להלן מחירה של אאודיA1 בתצורת שלוש דלתות בגרסאותיה השונות:
מנוע 1.0 ליטר, אוטומטי רובוטי, 146,000 שקלים
מנוע 1.4 ליטר, ידני, 152,600 שקלים
מנוע 1.4 ליטר, אוטומטי רובוטי, 163,100 שקלים
מנוע 1.8 ליטר, אוטומטי רובוטי, 184,900 שקלים
גרסת S1, ידני, 231,300 שקלים
אאודי A1 ספורטבק בגרסאותיה השונות:
מנוע 1.0 ליטר, אוטומטי רובוטי, 153,300 שקלים
מנוע 1.4 ליטר, ידני, 160,200 שקלים
מנוע 1.4 ליטר, אוטומטי רובוטי, 171,300 שקלים
מנוע 1.8 ליטר, אוטומטי רובוטי, 194,100 שקלים
גרסת S1, ידני, 235,500 שקלים
בתקופת ההשקה יוצעו הדגמים בהנחה המשקפים הפחתה של 11%. כך למשל גרסת ה-1.0 ליטר החדשה תעלה 130,000 שקלים במרכב שלוש דלתות ו-136,000 שקלים בגרסת ספורטבק.