• Ad
  • שוק רכבי האספנות האולטרה-נדירים רושם עוד ועוד שיאים חדשים. בשבוע שעבר הייתה זו פרארי 335 Scaglietti שהחליפה ידיים במכירה פומבית בכמעט 36 מיליון דולר שהפכו אותה למכונית השניה הכי יקרה שנמכרה במכירה פומבית מאז ומעולם. האם הרוכש, שהעדיף לשמור על אנונימיות, הוא באמת הכדורגלן ליאו מסי?
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Ferrari 335 Sport Scaglietti auction4פרארי 335 Scaglietti ספיידר ספורט מודל 1957 החליפה ידיים בשבוע שעבר בעבור סכום של לא פחות מ-35.7 מיליון דולר – הסכום השני בגובהו אי פעם בו נמכרה מכונית במכירה פומבית.
    על פי לא מעט שמועות הרוכש שהסכים לשלם את הסכום הדמיוני הזה ההוא לא אחר מכוכב ברצלונה, הכדורגלן ליאו מסי, שבדרך לזכיה הוא היה צריך להעלות את סכום ההצעה כדי לגבור על ההצעה של "אלמוני" אחר העונה לשם כריסטיאנו רונאלדו.

    בשלב זה מסי לא מאשר באופן רשמי את דבר הזכיה ולפני מספר ימים הוא העלה לעמוד האינסטגרם תמונה בה הוא מצביע על מכונית צעצוע אדומה קטנה וצירף את המשפט הבא "המכונית החדשה שלי".

    עוד ב-TheCar: 
    סברה ישראלית מוצעת למכירה בארצות הברית
    כך תגשימו את חלום מכונית האספנות שלכם בקליק אחד

    בכל מקרה, בין אם מסי רכש את הרכב או לאו, אין ספק שעיקר העניין כאן הוא הרכב עצמו המצויד במנוע וי 12 עם 400 כ"ס המאפשר לו להגיע למהירות מרבית חסרת תקדים לשנות ה-50' של 298 קמ"ש.

    Ferrari 335 Sport Scaglietti auction1

    מסי והמכונית האדומה החדשה שלו
    מסי והמכונית האדומה החדשה שלו

    האקזמפלר הספציפי השתתף בכמה מרוצים, ביניהם מרוץ 12 השעות של סברינג ומרוץ 24 השעות המפורסם של לה מאן.
    את מרוץ הסיבולת הפרארי אמנם לא הצליחה לסיים בגלל תקלה במנוע, אך הייתה הראשונה שהצליחה להקיף את המסלול בלה מאן במהירות ממוצעת של יותר מ-200 קמ"ש.
    הפרארי השתפה גם בכמה מרוצים נוספים כמו 500Road America , המילה מילה, הגרנד פרי בוונצואלה ואף ניצחה, כשהיא נהוגה בידיו של סטרלינג מוס האגדי, את הגרנד פרי הקובני.

    בשנות ה-70' המכונית היפהפיה נרכשה בסכום לא ידוע על ידי נהג המרוצים ואספן רכב צרפתי והיא הייתה חלק מאוסף הרכבים המשפחתי עד למכירתה בסכום שיא בפריז בשבוע שעבר.54454788

    4354656בשנים האחרונות, לנוכח יותר ויותר מיליונרים עם עודף קיצוני של מזומנים, מחיריהם של רכבי האספנות מהדגמים המבוקשים הרקיעו שחקים. מכירה זו היא חלק מתופעה שצוברת תאוצה במכירות פומביות של רכבים אולטרה-נדירים ובעוד שבעבר הלא ממש רחוק רכבים שכאלה בקושי הצליחו לגרד סכומים בני 7 ספרות, כעת מדי שנה אנו שומעים על עוד ועוד מכוניות נדירות שנמכרו בסכומים שמעל ל-10 מיליון דולר או במקרה זה, כאמור, מעל ל-35 מילון דולרים.

    אגב, המחיר הגבוה ביותר שהתקבל על רכב במכירה פומבית נרשם בשנת 2014 כשפרארי 250GTO ברלינטה משנת המודל 1962 שהחליפה ידיים בתמורה ל-38.1 מיליון דולרים, אך מסתבר שזהו לא הסכום הגבוה ביותר ששולם מעולם על מכונית ועל פי השמעות פרארי GTO אחרת נמכרה לפני מספר שנים בהסכם חסוי בין שני אספנים פרטיים בתמורה ל- 47.5 מיליון דולר.

    32256465464 5454545

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    האם ליאו מסי קנה פרארי במעל ל-35 מיליון דולר?

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.