• Ad
  • ב.מ.וו השיקה את סדרה 4 החדשה, שמתהדרת בשבכה קדמית גדולה או סובלת ממנה. בהיצע המקומי שלוש גרסאות הנעה שמקושטות בחבילת 'M Sport'. המחיר: החל מ-425 אלף ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פעם, לפני לא הרבה שנים, קטגוריית מכוניות הקופה הייתה מפותחת ונחשקת, וכמעט כל יצרנית רכב הציעה לפחות דגם ספורטיבי או פסאודו ספורטיבי עם גג מושפל. חובבי הרכב המסוגנן, אפילו בישראל, יכלו למצוא קופה מתאימה כמעט לכל כיס. מציאות זאת השתנתה, וגם כאן האשמים הם הקרוסאוברים האופנתיים. מכוניות קופה עממיות נכחדו מן העולם ורק בפלחי שוק היוקרה אפשר למצוא דגמים כאלה.

    גם כך, שוק מכוניות הקופה הישראלי מצומצם מאד, ומחזיק בין 2 ל-4 אחוזים בלבד מכלל שוק היוקרה, כלומר מאות בודדות של מכוניות בשנה – רובן מתוצרת שלושת מותגי היוקרה הגרמנים. 

    עוד ב-TheCar
    ב.מ.וו סדרה 3 הייבריד החדשה במבחן דרכים
    הפרופלור של הביוקר: ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה במבחן דרכים

     

    אנשי דלק מוטורס, יבואני ב.מ.וו, בחרו להשיק את סדרה 4 החדשה במסיבת עיתונאים, או אולי נכון יותר לכנות אותה "קפסולות השקה" כמיטב ימי הקורונה, ואנחנו ניצלנו את ההזדמנות כדי לנסות להבין מה זה הדבר העצום שבולט בפרצופה של המכונית החדשה, אותה שבכה קדמית שהציתה אינספור ביקורות, ממים ובדיחות ברשת מאז החשיפה הוירטואלית של המכונית.

    לאחר בחינה ויזואלית פיזית מכל זווית אפשרית אפשר לומר שבמציאות נראית השבכה העצומה הזאת יותר טוב מאשר בתמונות. זאת אמנם "לא כוס התה שלנו", לדעתנו את העיצוב האלגנטי של סדרה 4 היתה הולמת שבכה צנועה וקטנה יותר, אבל מזוויות מסוימות, ובצבעי מרכב כהים, אפשר לחיות עם המונומנט הארכיטקטוני הזה.

    סדרה 4, כידוע, היא גרסת קופה של סדרה 3, והיא נקראת כך בעשור האחרון, מאז שאנשי ב.מ.וו. החליטו למצב את דגמי הקופה והקבריו שלהם תחת שם סדרה נפרד. במהלך 2021 צפויות להגיע אלינו גרסת הקבריו, ואילו גרסת 'גראן קופה' (קופה 4 דלתות) תגיע רק בשנה שלאחר מכן.

     


    סדרה 4 החדשה מוצעת בישראל בשלוש גרסאות הנעה שכולן מאבזרות מאד וכוללות את חבילת העיצוב 'M Sport' שחביבה על הקהל המקומי, עם פגושים, חישוקים, ספויילר צנוע וגימורים תואמים בתא הנוסעים. גרסת הכניסה היא 420i שמצוידת במנוע בנפח 2.0 ליטר טורבו שמספק 184 כוחות סוס ומחובר לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה. מחיר המחירון: 425 אלף ש"ח.

    גרסת 430i מונעת באמצעות אותו מנוע אבל ההספק שלו גבוה יותר, 258 כוחות סוס, והיא כוללת בנוסף גם מתלים אדפטיביים, בלמי M משודרגים ומערכת היגוי עם יחס העברה משתנה. מחירה: 475 אלף ש"ח.

    בפסגה, עד להגעת M4 החדשה, מוצעת M440i עם מנוע מסורתי במבנה של שישה צילינדרים בטור, 3.0 ליטרים עם מערכת היברידית קלה. גרסה זאת מוצעת רק עם הנעה כפולה ועם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ומערכת קירור משופרת. זאת מכונית מתאימה לימי מסלול של  סופי השבוע. מחירה: 589 אלף ש"ח.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ב.מ.וו סדרה 4 החדשה הושקה בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.