• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחיו של בעל השליטה בחברת אלבר הצליח במכירת כלי רכב משומשים ביריד סוכות וזכה בבונוס של 90 אלף שקל

    יחיאל אלעזרא, אחיו של אלי אלעזרא – בעל השליטה בחברת הליסינג 'אלבר', אשר מכהן כמשנה למנכ"ל החברה, זכה בימים אלה במענק בהיקף שת שתי משכורות חודשיות. הסיבה: ההצלחה הגדולה שנזקפה לזכותו ביריד מכירות רכב משומש של החברה אשר נערך בחול המועד סוכות.

    לפי הסכם ההעסקה של אלעזרא נקבע שכרו החודשי על 45 אלף שקל ברוטו, צמוד להסכם תוספת היוקר. לפיכך הוא צפוי לקבל מענק בסך 90 אלף שקל בגין הצלחת מבצע המכירות.

    עיון בדוחות הכספיים של אלבר לשנת 2013 מגלה שעלות שכרו של יחיאל אלעזרא בשנה זו הייתה 822,309 שקל, כלומר מעל 68,525 שקל לחודש. בנוסף הוא קיבל גם מענק בסך 125 אלף שקל.

    ועדת התגמול של אלבר, אשר החליטה על המענק לאחיו של בעל השליטה, קבעה בנימוקיה ש"תשלום המענק ניתן למר יחיאל אלעזרא בעבור הישגיו והצטיינותו בניהול תחום מכירות הרכב בחברה, ובפרט בגין הצלחת יריד אוטומניה שביצעה החברה בגני התערוכה במהלך חג סוכות, אשר נוהל על ידו באופן אישי.

    תחום מכירת הרכב המצוי בניהולו הישיר של המשנה למנכ"ל, הינו תחום פעילות המהווה חלק מהותי ועיקרי בפעילות החברה וברווחיה ולדעת דירקטוריון החברה וועדת התגמול, הצטיינותו של המשנה למנכ"ל תורמת באופן ישיר ומהותי לתוצאותיה של החברה… נשקלה ההערכה שרוחשת החברה לפועלו ותרומתו של המשנה למנכ"ל, בפרט לאור ההישגים יוצאי הדופן של מכירות הרכב במסגרת פעילויות השיווק שבוצעו על ידו מחד גיסא, והסכום הזניח של המענק מאידך גיסא. בשים לב למצבה הכספי של החברה, לתוצאותיה הכספיות ובפרט לנתוני הפעילות שלה בתחום מכירת הרכב, ביחס לתוצאות החברות המתחרות בענף, גובה המענק הינו הוגן, סביר וראוי".

    יריד אוטומניה 2014 של חברת אלבר
    יריד אוטומניה 2014 של חברת אלבר

    לפי פרסום של חברת 'אלבר' נרשם השנה מספר שיא של מבקרים ביריד 'אוטומניה', ובמהלכו נרכשו יותר מ-750 מכוניות, 120 מהן במסגרת מבצע "1+1" שבו מי שרכש מכונית במחיר מחירון קיבל את השנייה, הזולה מביניהן, בחינם.

    הכנסותיה של אלבר ממכירת רכב (החברה עוסקת גם בסחר ברכב שהיא רוכשת מבעלי רכב פרטיים) הגיעו בשנת 2013 ל-1,106,473, שקלים אבל עלותם של כלי הרכב שנמכרו היתה 1,026,825 שקלים. לחברה נותר רווח ממכירת כלי הרכב הללו (רובם נמכרו בתום שלוש שנות ליסינג) של קרוב ל-80 אלף שקל, למרות שבדרך כלל פוחת ערכם של כלי הרכב בשעור ממוצע של 15% .

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בונוס של שתי משכורות ליחיאל אלעזרא

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.