• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    האם אופל קורסה החדשה תתבסס על שידרוג הפלטפורמה הנוכחית או על פלטפורמה חדשה לגמרי? לקראת השקת הדגם החדש בתערוכת פריז משחררת אופל כמה תמונות וסרטון וידאו קצר

    אופל שחררה היום סרטון ראשון שבו אפשר לראות, פחות מיותר, כיצד תיראה קורסה החדשה אשר תושק בתערוכת פריז בספטמבר הבא.

     

    קורסה הנוכחית, אשר פותחה בשעתו במסגרת פרוייקט משותף של ג'נרל מוטורס ופיאט, הושקה כבר בשנת 2006, כלומר לפני כשמונה שנים. המכונית שתחליף אותה, וככל הנראה מבוססת על הדור הנוכחי של פלטפורמת המכוניות הקטנות של ג'נרל מוטורס, תקבל את הפרצוף המשפחתי החדש של המותג, שכבר מופיע באופל אדם ובאינסיניה החדשות.

    לקראת ההשקה החלה אופל לשחרר חומרי טיזינג, הסט הראשון הוא סרטון וידאו ומספר תמונות שבהם נראית המכונית, ככל הנראה באחד משלבי הפיתוח האחרונים שלה ותחת מעטה כבד של הסוואה. למרות שאי אפשר ממש לראות את המכונית, הרושם הוא שמעצבי אופל הלכו על בטוח במקום להעז ולקבוע גבולות חדשים כפי שעשו, למשל, מעצבי רנו עם קליאו החדשה.

    הפנסים והחזית אמנם חדשים, ולפי מקורות בחברה כך גם כל חלקי המרכב, אולם פנים המכונית והאריזה שלה מבוססים במידה רבה על הדגם היוצא. השאלה הגדולה היא האם אופל, או ג'נרל מוטורס, ביצעו שינויים חשובים בפלטפורמה עצמה. אם לא, הרי שעדיין מדובר בגרסה מעודכנת של פלטפורמה ישנה למדי, בשונה למשל מקבוצת פולקסוואגן שמשיקה השנה פלטפורמה מודולרית חדשה למכוניות קטנות.

    קורסה החדשה תונע באמצעות הדור החדש של מנועי ג'נרל מוטורס, בהם מנוע תלת צילינדרי מוגדש טורבו בנפח 1.0 ליטר, אשר יוצע בהספקים של 90 ושל 115 כ"ס.
    החדשות הטובות הן שבאופל אין כוונה לקפוא על השמרים, במיוחד לאחר שג'נרל מוטורס הכריזה על הסגת שברולט מאירופה והטלת כל כובד השוק הזה על כתפי המותג הגרמני שבבעלותם. באופל עובדים כעת על 27 דגמים ו-17 מנועים חדשים שיושקו במהלך ארבע השנים הבאות.

    היעד שהציב מנכ"ל החברה, קארל תומס נוימן, הוא להשיג נתח שוק אירופי של 8% מכלל המכירות עד לשנת 2022, לעומת 5.8% כיום. באופל מקווים לעמוד ביעד הזה בעיקר בזכות מיקוד במכוניות קטנות והסתמכות (כמו בעבר) על הגב הגדול (עדיין) של ג'נרל מוטורס.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אופל עושה טיזינג לקראת קורסה החדשה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.