• Ad
  • אוסף המכוניות של פול ווקר למכירה פומבית

    21 מכוניות ואופנועים מהאוסף של פול ווקר, כוכב סרטי "מהיר ועצבני", מוצע למכירה פומבית שתיערך בתחילת ינואר. חלק מן המכוניות מיוחדות ונדירות במיוחד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חלפו כבר כמעט שש שנים מאז מותו בתאונת דרכים של כוכב סרטי מהיר ועצבני פול ווקר, אשר בחייו האמיתיים היה חובב רכב גדול. ווקר בנה לעצמו אוסף גדול ומרשים של כלי רכב ואלה נותרו מיותמים לאחר מותו הטראגי. בחודש ינואר הקרוב יעמוד למכירה פומבית חלק מן האוסף הזה, במסגרת אירוע המכירה השנתי של בית המכירות בארט-ג'קסון בעיר סקוטסדייל שבאריזונה, ארה"ב. זאת לא פעם ראשונה שבה מוצעות למכירה פומבית מכוניות מן האוסף של ווקר: בשנת 2014 נמכר חלק מהן, אלא שהמכירה ההיא יועדה ללקוחות שנבחרו באופן מיוחד, ולא במכירה פתוחה לכלל הציבור.

    אז אם אתם ממעריצי פול ווקר כדאי לכם לשים עין על המכירה הפומבית שתיערך ב-10 וב-11 בינואר, ובה יוצעו 21 מכוניות ואופנועים שהאיש אסף בחייו. חלק מהם אינם מיוחדים או בעלי ערך אספני, למשל פורד ברונקו מודל 1995, פורד F250 מודל 2003 או GMC סיירה 1500, ששוויים (ללא הערך הנוסף שנובע מן הבעלות הקודמת) אלפי דולרים בודדים. למרות זאת, גם הכלים השכיחים האלה צפויים להשיג מחירים מכובדים בזכות ההיסטוריה והמורשת שלהם.

    מי שמחפש מכוניות קלאסיות יוכל למצוא ברשימת דגמי ווקר שלושה דגמים שונים מתוצרת שברולט: נובה סטיישן משנת 1963, שברולט שבל סטיישן משנת 1964 ושברולט נובה 2 משנת 1967. גם אלה לא באמת דגמים קלאסיים והנחשקים ביותר של שברולט, אבל הם מספיק ישנים, ובעלי ייחוס, כך שהם צפויים להניב מחירי קניה של עשרות אלפי דולרים לכל אחד.

     

     

    בסדרת סרטי "מהיר ועצבני", ומחוצה לה, היה ווקר מזוהה כחובב של כלי רכב ספורטיבים ו"רייסרים", וחלק ניכר מן האוסף שלו אכן היה כזה. במכירה יוצעו חמישה (!) דגמי ב.מ.וו M3 מסדרת ה-Lightweight הנדירה והקרבית, שממנה יוצרו רק 125 יחידות, כולן משנת ייצור 1995. אל אלה נוספות ב.מ.וו M3 E30 משנת 1990, אאודי S4 משנת 2000, ניסאן Z370 משנת 2009 ומוסטאנג בוס 302 מוכנה למסלול משנת 2013 יעמדו למכירה.

    עם זאת, "הפנינה" האמיתית והנדירה ביותר במכירה הפומבית תהיה ניסאן סקיילין R32 משנת 1989 מוכנה למרוצים – וזה יהיה הדבר הקרוב ביותר ל"מהיר ועצבני", מתוך האוסף של ווקר, שעליו תוכלו לשים יד.

    אגב, מכוניות שממש כיכבו לצד ווקר בסרטי מהיר ועצבני נמכרו בעבר בסכומים דימיוניים. בשנת 2013 נמכרה ניסאן סקיילין R34 משופרת, אשר כיכבה בסרט הרביעי בסדרה, תמורת יותר ממיליון אירו. טויוטה סופרה כתומה, מהסרט הראשון בסדרה, נמכרה גם העיא תמורת סכום מכובד מאד.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.