Ad

סקודה חושפת גרסת סטיישן לאוקטביה

סקודה אוקטביה קומבי, גרסת הסטיישן החדשה, נחשפת לראשונה לפני הופעת הבכורה בתערוכת ז'נבה. אצלנו בקיץ
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

רגע לפני פתיחת דלתות תערוכת ז'נבה חושפת סקודה גרסת סטיישן לאוקטביה (קומבי בלשון החברה). מדובר, כמובן, בגרסה חשובה עבור השוק האירופאי חובב תצורת הסטיישן כשאלינו היא צפויה להגיע לצד גרסת הסדאן (או 'ליפטבק', ליתר דיוק) לקראת הקיץ.

בכל הנוגע לעיצוב נושאת 'קומבי' את בשורת האוקטביה באופן צפוי למדי ומתאימה לשפת העיצוב הנוכחית של סקודה, כפי שנראתה לראשונה בראפיד, עם קווים חדים וסולידיים למדי.

כמו גרסת הסדאן, גם גרסת הקומבי מבוססת על שילדת ה-MQB של פולקסווגן ונישאת על אותו בסיס גלגלים, 269 ס"מ. האורך הכולל עומד על 466 ס"מ – ארוך ב-9 ס"מ מהאוקטביה היוצאת והרוחב על 181.5 ס"מ (תוספת של 4.5 ס"מ). נפח תא המטען – הנתון החשוב יותר כשמדובר בגרסאות סטיישן – עומד על 620 ליטר (25 ליטר יותר בהשוואה לגרסת הקומבי בדור היוצא ו-20 ליטר בהשוואה לגרסת 5 הדלתות החדשה). לא מספיק? קפלו את המושבים האחוריים ותקבלו 1,740 ליטר. כדי להמשיך ולענות על הצרכים בצד השימושי, תציע הקומבי גם שלל פתרונות אחסון ועגינה.

היצע המנועים נשאר נאמן למקובל בקונצרן פולקסווגן, עם שפע גרסאות  בנזין ודיזל. באגף הבנזין נמצא מנועים בנפח 1.2 ליטר (86 כ"ס ו-105 כ"ס), 1.4 ליטר (140 כ"ס) ו-1.8 ליטר (180 כ"ס). באגף הדיזל נמצא מנוע 1.6 ליטר בשלושה הספקים: 90, 105 ו-110 כ"ס ומנוע 2.0 ליטר (150 כ"ס).

  • Ad
  • Ad
  • עוד באתר

    Ad
    שינוי גודל פונט
    ניגודיות