• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מערכת מתלים אקטיביים חדשה תאפשר למכונית לנטות לתוך הפניה, כמו אופנוע

    מרצדס חשפה היום פרטים רשמיים ראשונים אודות S-CLASS קופה החדשה, לקראת השקתה הרשמית בתערוכת ז'נבה.
    S קופה היא המכונית הסדרתית הראשונה בעולם שמערכת המתלים האקטיביים שלה תאפשר לה לטות את המרכב לתוך הפניה, ולא החוצה ממנה כמו כל כלי רכב ארבעה גלגלי אחר.
    במרצדס מכנים את המערכת הממוחשבת שלהם Active curve tilting"", שמסתייעת במערכת ה- "Mgic Body Control", שבה נעשה שימוש ב-S קלאס סדאן. במידה רבה זהו "הגביע הקדוש" שאחריו הם רודפים כבר מתחילת העשור הקודם – עת הציגו את מכונית הקונספט F400.
    לדברי מהנדסי מרצדס, כאשר המכונית נמצאת בתוך פניה יכולים המתלים שלה להטות את הגלגלים החיצוניים לסיבוב עד 20 מעלות, באופן שמשפר את רמת האחיזה של הגלגלים, ואת היציבות הכיוונית של המכונית.
    התחכום של המערכת נובע ראשית לכל מן היכולת שלה לקרוא את הכביש שלפניה (ולא רק להגיב למצב האספלט כמו מערכות "מתלים אקטיביים"
    אחרות). צמד מצלמות שממוקם מאחורי השמשה הקדמית מצלם באופן שוטף את פני הכביש כ-15 מטרים לפני המכונית, ובהתאם להבנה הדיגיטלית של המחשב את פני האספלט הוא מקשיח או מרפה את המתלים במטרה לשפר את רמת הנוחות (בדגמים המאובזרים במערכת זו).  מערכת "הטיית הסיבוב" פעילה במהירויות שבין 28 ל-180 קמ"ש, ומטרתה המוצהרת היא "להשיג רמת נוחות גבוהה יותר במהירויות גבוהות".

    S קופה מחליפה את ה-CL במגוון הדגמים של מרצדס, ותצורת S500 שלה תונע על-ידי מנוע V8 בנפח 4.6 ליטר, מוגדש בצמד מגדשי טורבו, שיספק 450 כ"ס ויזניק אותה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 4.9 שניות.
    מנועי V12 בנפח 6 ליטר (ל-S600) ו-V8 בנפח 5.5 ליטר (לגרסת AMG S63) יוצעו גם הם.
    המכונית עצמה מאופיינת במראה שרירי מאד, שנועד להבדיל את המכונית לא רק מגרסת הסדאן אלא גם מדגמים אחרים של היצרן משטוטגארט.
    היא תוצע בגרסאות הנעה אחורית, ולראשונה גם בגרסת הנעה כפולה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מרצדס חושפת פרטים רשמיים ראשונים אודות S קלאס קופה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.