• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סקודה חשפה את גרסת 'סקאוט' לאוקטביה סטיישן

    סקודה חשפה היום פרטים ראשונים אודות גרסת 'סקאוט' של אוקטביה סטיישן.  כמו בעבר גם הפעם מדובר בעיקר בגרסת איבזור שניכרת במאפיינים חיצוניים, כמו פסי קישוט על הגג, בחלקן הנמוך של הדלתות וסביב קשתות הגלגלים, וכן בשילוב מערכת הנעה לארבעת הגלגלים והגבהה צנועה (3.3 ס"מ) של מרווח הגחון.
    הפעם זאת כבר האוקטביה החדשה, דור שלישי אשר מבוסס על פלטפורמת MQB של קבוצת פולקסוואגן, ולטובת הפוזה הוגדלו פתחי כניסת האוויר בחזית, והוגדלו פנסי הערפל.
    דור חמישי למערכת ה'האלדקס', שבלב מערכת ההנעה הכפולה, מאפשר להגדיל את כושר הגרירה של המכונית ב-25%, עד שתי טונות. לעיקר המכירות באירופה יהיו אחראים שני מנועי טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר שאיתם היא תוצע שם. עם זאת, 'סקאוט' תוצע גם עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.8 ליטר שמוכר לנו מהאוקטביה, לכן – בהינתן המחיר המתאים על-ידי היצרן, אסור לאבד תקווה ויש סיכוי לראות אותה גם אצלנו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סקודה מציגה: אוקטביה בשטח

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.