פיז'ו שותלת מנועים חדשים בכל הדגמים, וכעת הגיעה תורה של הסופר-מיני שלה, 208. מערכת בלימה אוטונומית מוצעת כאופציה
לקראת תערוכת ז'נבה חשפה היום (ה') פיז'ו תמונות ראשונות ופרטים אודות מתיחת הפנים הראשונה של 208. אצלנו בקיץ 2015.
שלוש שנים לאחר השקתה קיבלה מכונית הסופר-מיני של החברה עדכון קל לעיצוב החיצוני שלה, בעיקר פגוש מחודש עם פנסי ערפל ושבכה קדמית מוחצנים יותר, ופס כרום בעל נוכחות. אופנת פנסי ה-LED לא פוסחת גם על 208 עם גופי תאורת יום בפנסים הקדמיים, וגם באחוריים.
שדרוג סביבת הנהג כולל בעיקר חומרים חדשים, וכרגיל בימינו גם מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינטש, חיבוריות לטלפונים חכמים ומצלמת רוורס. אנשי פיז'ו מבטיחים שלא יישארו אדישים גם לאופנת הפרסונליזציה, ויאפשרו ללקוחות לבחור בין מגוון של אפשרויות צביעה חיצונית, כמו גם בחירת חלקי פנים בצבעים שונים.
החידוש החשוב יותר במתיחת הפנים הזאת, וגם זה כבר הפך למקובל בדגמי הקבוצה, הוא החלפת מגוון מנועי הבנזין למנועי הטורבו-בנזין התלת-צילינדריים החדשים בנפח 1.2 ליטר, ובכלל זה גם החיבור לתיבת ההילוכים האוטומטית החדשה מתוצרת אישין, עם 6 יחסי העברה.
מבחר מנועי הבנזין מתחיל עם מנוע ה-1.0 ליטר (68 כ"ס, תיבה ידנית), חמש תצורות הספק (ורמות זיהום אוויר) של מנוע ה-1.2 ליטר (82 ו-110 כ"ס, תיבה אוטומטית קונבנציונלית רק בגרסת ה-110 כ"ס, ותיבה רובוטית בגרסת ה-82 כ"ס).
פיז'ו תציע שתי גרסאות "חמות" נוספות מתחת ל-GTi: אחת פסאודו-ספורטיבית שנקראת GT, ותוצע עם מנוע הטורבו-בנזין 110 כ"ס ועם מנוע טורבו-דיזל, ואחת שמחליפה את מהדורת ה"30 שנים ל-GTi", תיקרא, באופן קבוע, GTi by PEUGEOT Sport. גרסה זו, כמו GTi, תקבל את מנוע ה-1.6 ליטר המוגדש אשר חוזק ל-208 כ"ס.
208 המחודשת תנחת בישראל בקיץ הקרוב