• Ad
  • ניסאן ג'וק מלפנים
    יבואנית ניסאן החלה במכירה מוקדמת של ניסאן ג'וק לאחר מתיחת פנים. האבזור שודרג משמעותית, המחיר לא השתנה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בימים הקרובים תחל חברת 'קרסו' בשיווק ניסאן ג'וק המחדש. למעשה מכירה מוקדמת של הדגם כבר החלה כשבתפריט רשימת אבזור ארוכה מבעבר כדי שהדגם הוותיק יוכל להמשיך ולככב למרות התחרות העזה מצד המתחרות.

    ניסאן ג'וק הוצג בתערוכת ז'נבה 2010 כאשר ארבע שנים אחר-כך, בתערוכת ז'נבה 2014, הוצג דגם מחודש. החידוש המרכזי היה הוספת מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר (115 כ"ס) בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית בעלת מצמד כפול. גם המנוע וגם תיבת ההילוכים מגיעים ממדף החלפים של רנו וכבר נמצאים במספר דגמים של רנו וניסאן.
    בנוסף נפח תא המטען, אחת מנקודות התורפה של הכלי, שופר משמעותית כך שכעת יש 354 ליטר למטען לעומת 250 ליטר בעבר.
    לשני שינויים מהותיים אלה התווספו גם כאלה שהם פחות מהותיים כמו עדכון קוסמטי לחזית ולירכתיים, שיפור איכות החומרים בתא הנוסעים והוספת אבזור.

    ניסאן ג'וק מאחור

    שיווק ניסאן ג'וק המחודש החל באירופה בקיץ שחלף ואלינו הגיע הדגם ממש לאחרונה. למעשה 'קרסו', יבואנית ניסאן כבר החלה במכירה מוקדמת של הדגם.

    לעת עתה הדגם לאחר מתיחת הפנים מגיע אלינו במתכונת הקודמת, כלומר עם מנוע ה-1.6 ליטר (117 כ"ס) בשילוב תיבה אוטומטית רציפה ולא עם מנוע הטורבו-בנזין החדש. יתרה מכך הוא כבר לא ישווק עם תיבת הילוכים ידנית.

    ניסאן ג'וק ישווק בשלוש רמות גימור, כמו בעבר, אבל רמות האבזור השתנו. רמת אבזור 'ויזיה' שבעבר היתה רמת האבזור הבסיסית בוטלה כך שכעת רמת אבזור 'אסנטה', שבעבר היתה אמצעית היא כעת הבסיסית ביותר. מעליה נמצא עוד שתי רמות אבזור: 'טקנה' ו'טקנה פרייבט דיזיין'.

    יחד עם שינוי השמות, רמות האבזור גם שודרגו משמעותית כך שכבר בגרסת הבסיס ('אסנטה') נמצא כעת בקרת אקלים, בקרת שיוט, בלוטות', שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, חלון שמש, שמשות אחוריות כהות חישוקי 17 אינץ' קלים ועוד. בכך למעשה רמת האבזור הבסיסית כיום הופכת מקבילה לרמת האבזור המפוארת ביותר בעבר.

    ניסאן ג'וק תא נוסעים

    ברמת האבזור השניה 'טקנה' נמצא בנוסף גם מערכת מולטימדיה, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, לחצן התנעה, מושבי עור מחוממים ועוד. היא גם כוללת מערכות בטיחות מתקדמות כמו בקרת סטייה מנתיב, זיהוי עצמים בשטח "מת" ומערכת זיהוי הולכי רגל.

    רמת האבזור הבכירה ביותר 'טקנה פרייבט דיזיין', היא למעשה רמת אבזור בתפירה אישית שעיקרה קוסמטיקה ייחודית בהזמנת הלקוח, צביעה שונה (בתי מראות וחלקי פנים) ועוד תוספות כמו ספויילר גג וחישוקי 18 אינץ'.

    כשהגיע ג'וק לישראל לפני כחמש שנים הוא היה בודד בקטגוריה. מאז נוספו מתחרים רבים ואף דגמים מהקטגוריה שמעל, כמו קיה ספורטז', החלו מוצעים במחירים זולים משמעותית וקרובים יותר למחירי ג'וק. כדי לעמוד בתחרות מול מבול הדגמים במחירים המוזלים, מחירי ניסאן ג'וק לא השתנו ועומדים כמו בעבר על: 130, 135 ו-140 אלף שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ג'וק מחודש בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.