Ad
יונדאי i20

יונדאי i20 החדשה הושקה בישראל

הדור החדש של הסופר-מיני הנמכרת בישראל בחמש השנים האחרונות, הגיע לישראל. הממדים גדלו, המנועים, תיבות ההילוכים והמחירים דומים לאלו שהיו בדור היוצא
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כלמוביל, יבואנית יונדאי, השיקה הבוקר את הדור השני של i20 – הסופר-מיני הנמכרת ביותר בישראל בחמש השנים האחרונות. מאז הושק הדגם הקודם ב-2009 נמכרו בישראל כ-33,000 מדגמי i20 והיבואנית מצפה לקצב מכירות דומה בדור החדש. להערכתם עד סוף השנה ימכרו כ-5,000 מדגמי הדור החדש.

יונדאי i20: מבחן דרכים (השקה)

i20 החדשה מושקת בישראל חודשים ספורים אחרי שהושקה באירופה וכמו קודמתה תגיע אלינו ממפעלי היצרנית בטורקיה. היא בנויה על פלטפורמה חדשה וגדולה משמעותית מבעבר: האורך גדל ב-4 ס”מ (ל-403.5 ס”מ), הרוחב צמח ב-2.4 ס”מ (ל-173.4 ס”מ) ובסיס הגלגלים נמתח ב-4.5 ס”מ משמעותיים מאוד (ל-257 ס”מ). נפח תא המטען צמח גם הוא ומכיל 326 ליטר לעומת 295 ליטר בדור היוצא.
רק הגובה הצטמצם ב-1.6 ס"מ (ל-147.4 ס”מ) לטענת יונדאי כדי לשפר את האווירודינמיות (ולהשיג מקדם גרר של 0.30CD).

יונדאי i20 החדשה מיוצרת עם אותם מנועי בנזין (סידרה 'קאפה') ותיבות הילוכים כמו בעבר, אם כי המנועים כוילו מחדש כדי לעמוד בתיקני יורו 6. היצע הדגם יחל עם שני מנועי ארבעה צילינדרים: הראשון בנפח 1.25 ליטר (84 כ"ס) וישולב עם תיבה ידנית ושני בנפח 1.4 ליטר (100 כ"ס) בשילוב עם תיבה אוטומטית בעלת ארבעה הילוכים. הביצועים כמעט זהים: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-13.1 שניות בגרסה הידנית לעומת 13.2 שניות בגרסה האוטומטית החשובה יותר לציי רכב. המהירות המרבית זהה בשתי הגרסאות ועומדת על 170 קמ"ש.
תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 20 ק"מ לליטר בגרסה הידנית ו-16.1 ק"מ לליטר בגרסה האוטומטית.

יונדאי i20 מלפנים

המכונית החדשה תשווק בישראל בשלוש רמות גימור ובמחירים דומים לאלה של הדור היוצא. רמת גימור הבסיסית 'אינסייט' כוללת חלונות חשמל קדמיים בלבד, מחשב דרך, מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB ועוד. רמת הגימור 'אינספייר' תוסיף חלונות חשמל מאחור, זוג רמקולים נוסף, כיוון עומק לגלגל ההגה ועוד. רמת האבזור הגבוה ביותר, 'פרימיום' תכלול בקרת שיוט, מראות מתקפלות, חיישני חניה אחוריים, חישוקים קלים ועוד.

המחירים דומים לאלה של הדור היוצא ומתחילים ב-80,000 שקלים עבור רמת אבזור 'אינסייט'. רמת אבזור זו מוצעת רק בגרסת ה-1.25 ליטר שמשולבת עם תיבה ידנית. הגרסה האוטומטית תשווק בשתי רמות הגימור הגבוהות יותר 'אינספייר' ו'פרמיום' ובמחיר של 105,000 ו-110,000 שקלים בהתאמה.

המכונית המקושרת
לצד המכונית החדשה יבואנית יונדאי גם הציגה את "המכונית המקושרת" שלה. זוהי מערכת שמחברת את מערכת המולטימדיה של המכונית לרשת האינטרנט כך שמצד אחד יוכל בעל המכונית ליהנות מקישוריות לאינטרנט ומצד שני המכונית תקושר למרכזי השירות של היבואנית וגם למוקדי חילוץ. בשלב הראשון היא תוצע ב-i35 וב-ix35 בחינם בכל רמות האבזור וגם עבור לקוחות ציי רכב.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
    שינוי גודל פונט
    ניגודיות