Ad

החל שיווק דאף XF החדש

אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

דאף XF החדש יוצאת לדרך. בתפריט: מנוע חדש מותאם ליורו 6, תא נהג רחב, ורמת בטיחות דינמית גבוהה מבעבר

דאף החלה בשיווק הדור החדש של XF, שעליו הכריזה בתערוכת הנובר 2012. החידושים החשובים בדור החדש הינם מנוע שמכונה MX ועומד בדרישות אירו 6, שלדה חדשה, עיצוב אווירודינמי משופר, ומרחב פנימי והנדסת אנוש יעילים מבעבר.

אנשי דאף מספרים שדגש רב הושם על הקטנת תצרוכת הדלק וצמצום עליות התחזוקה. לדבריהם, המנוע החדש שמכונה 'PACCAR MX-13' אמור לשרוד לפחות 1.6 מיליון ק"מ, ומרווחי הטיפולים בו הוגדלו עד ל-150,000 ק"מ.

גרסת המנוע החזקה ביותר מפיקה 520 כ"ס ומומנט של 2,500 ניוטון-מטר, אשר מושגים  כבר ב-1,000 סל"ד (ועד 1,425 סל"ד). לטענת דאף המנוע החדש מצטיין בצריכת דלק נמוכה במיוחד ותכנון חדש של השלדה אפשר מיקום יעיל יותר של המכלולים וכן הצבת מיכל דלק גדול שמכיל עד 1,500 ליטרים.

דאף XF החדשה מציעה מראה עדכני וככל הנראה גם יעיל אוירודינמית, מתלים וסרן אחורי  בתכנון חדש וקל יותר, יחסי העברה שונים מבעבר בתיבת ההילוכים, מערכת עזר לביצועים כסטנדרט בכל הגרסאות וכן תאורה מעוצבת מחדש עם פנסיLED  לרוב.

מהפן הבטיחותי מציעה XF החדשה בקרת יציבות ומערכת מתקדמת לבלימת חירום. אלה, יחד עם הסרן החדש ובולמי הזעזועים המשופרים לתא הנהג, מקנים רמת בטיחות דינמית גבוהה מבעבר.

תא הנהג בגרסת Super Space Cab הוא הגדול בביזנס. נפחו 12.6 מ"ק וספונים בתוכו מושבים משופרים, גלגל הגה מעודכן, לוח מחוונים הכולל תצוגה ומתגים חדשים ועוד. דאף מבטיחה שכעת עומדים לרשות הנהג שדה ראייה רחב ומראות גדולות מבעבר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad