• Ad
  • אוטו טיל: דונגפנג מזכירה לנו שסין היא מעצמה גרעינית
    דונגפנג היא לא רק אחת מיצרניות הרכב הגדולות בסין אלא גם שותפה בתעשיית הנשק והחלל. טילים שמכניסים לוויינים למסלול יכולים גם להגיע לכל מקום על כדור הארץ
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ענקית הרכב הסינית דונגפנג, אשר בין השאר מחזיקה במניות מיעוט בתאגיד הרכב 'סטלנטיס', השיקה אתמול (א') בסין קרוסאובר היברידי-נטען חדש, ראשון בסדרת כלי רכב "ירוקים", והיא קוראת לו MAGE, כשמו של טיל בליסטי חדש שיבצע בקרוב את טיסת הבכורה שלו.

     

    אוטו טיל: דונגפנג הסינית מזכירה לנו שסין היא מעצמה גרעינית

     

    אפשר להתווכח לגבי נימוסים, הליכות, טאקט ותקינות פוליטית, אבל אין ספק שהסינים השיגו את תשומת הלב שלנו עם הטענה שלהם לפיה טווח הנסיעה המשולבת של MAGE , שמגיע ל-1,350 קילומטרים, הוא לא רק יוצא דופן אלא גם דומה לטווח של אותו טיל בליסטי שמיוצר על-ידי חטיבה אחרת של אותה קבוצה…

    ככל שאפשר לזכור זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה של תעשיית הרכב שבה יצרנית רכב פותחת הודעה לעיתונות אודות השקת דגם חדש במשפט: "דונגפנג הודיעה בגאווה ש-MAGE (שחולק עם הרכב שלה את אותו שם) – המאיץ הרקטי מסדרת Kuai Zhou, ישוגר בקרוב"!

    דונגפנג MAGE מיוצר על-ידי אחד המותגים של קבוצת דונגפנג, אאולוס, וכאמור זה קרוסאובר היברידי-נטען בגודל קומפקטי. תחת המותג אאוטלוס (Aeolus), חטיבה שנוסדה בשנת 2009 ועד לא מכבר הסתדרה לא רע עם השם 'פנגשן', קוראים לדגם הזה האוהאן (Haohan). מכל מקום, מאג (או האוהאן) הוא דגם ראשון שמבוסס על פלטפורמת DSMA 2.0 החדשה של דונגפנג, והוא מוצע כרגע בשלוש תצורות הנעה, עם מנוע טורבו-בנזין רגיל (מתוצרת תאגיד דונגפנג), בגרסה היברידית שמבוססת על אותו מנוע, ובגירסה ההיברידית-נטענת (עם אותו מנוע) שמבטיחה להציע טווח נסיעה משולב של 1,350 קילומטרים.

    אאולוס הוא שמה החדש של חטיבה שקודם לכן נקראה 'פנגשן' (Fengshen), כלומר שהסינים לא עזרו לנו יותר מידי עם שם שמתאים להגיה בעברית, והיא מיועדת להתמחות ולהתמקד בכלי רכב היברידים וחשמליים טהורים. כרגע לא ידוע על כוונותיה לייצא רכב תחת שמה, למעט הייצוא שכבר מתבצע מזה מספר שנים למדינות בדרום אמריקה, אבל הסינים מבטיחים שהחטיבה הזאת תשיק שמונה דגמי "אנרגיה חדשה" בשלוש השנים הקרובות.

     

    אוטו טיל: דונגפנג הסינית מזכירה לנו שסין היא מעצמה גרעינית

     

    הגענו לכאן מלכתחילה בגלל טיל ולא בגלל אוטו, לכן צריך לומר ש"דונגפנג" הוא גם שמה של סדרת הטילים הבליסטים למטרות צבאיות של סין.

    הטיל החדש, שישוגר בקרוב, אמור לפזר "לוויינים מרובים" בכל שיגור (עם רקטה אחת), ומבטיח "אמינות גבוהה, שמירת מסלול מדויקת, מחזור הכנה קצר, דרישות תמיכה מינימליות ועלויות שיגור נמוכות", שזה גם כל מה שמי שמשתמש בטילים בליסטים צבאיים היה רוצה שיהיה לו.

     

    לקריאה נוספת:

    יוניברסל מוטורס היא היבואנית של דונגפנג הסינית לישראל

    Voyah: יצרנית רכב סינית בת שנתיים מושקת בישראל אל שוק היוקרה

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אוטו טיל: דונגפנג מזכירה לנו שסין היא מעצמה גרעינית

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.