מעבר לעובדה שהניסאן GT-R זולה בהרבה מכל רכב אחר שמציע יכולות וביצועים דומים, נראה גם שהניסאן הלוהטת קורצת ללא מעט לקוחות שמחפשים את אותן יכולות של מכונית על אך לא מעוניינים להצטייר כראוותניים מדי בעיני הסביבה ולכן לא רוצים להיתפס במכונית עם לוגו של פרארי, למבורגיני או פורשה ומעדיפים מותג עממי כמו ניסאן (תשאלו אפילו את יאיר לפיד שהחליף עם כניסתו לפוליטיקה את הב.מ.וו 530 שלו בניסאן מורנו "עממית").
עוד ב-TheCar:
צפו בתמונות קשות: פורשה 911 הופכת לקורבן אופנה
צפו: כך הופכים מכונית חדשה לגרוטאה חלודה
יצאנו לחפש את העתיד והתאהבנו בדלוריאן מהאייטיז
אמנם, גם מי שאינו חובב רכב מושבע ולא יודע לדקלם את נתוני הביצועים הפסיכיים של הגודזילה, עם מערכת הנעה כפולה ייחודית המנצלת את העדר בין 545 הסוסים בצורה מיטבית ומספקת האצה למאה בתוך 2.8 שניות ומהירות מרבית של 310 קמ"ש, מצליח בוודאי לנחש כי מדובר במשהו קצת יותר יקר, איכותי, ביצועיסטי וייחודי מניסאן מיקרה או אלמרה, אבל בהחלט מדובר ברכב שניתן לעשות בו שימוש יומיומי מבלי להפוך בעל כורחך למיצג נייד שכל הסובבים נועצים בו עיניים בכל רמזור.
עם זאת, מסתבר שיש מי שבחרו ב-GT-R ובמקביל רוצים גם ליהנות מאפקט הגעה שאי אפשר להתעלם ממנו.
מרבית משדרגי מראה ה-GT-R הולכים על תוספות כוחניות במחוזות "מהיר ועצבני" עם שלל ספויילרים, צבעים זרחניים ועזרים אווירודינמיים, אך מסתבר שיש מי שרוצים להפוך את ה-Beast לאייקון שישדר דווקא יוקרה ועושר.
קחו למשל את הבחור שפנה לסדנת Kuhl Racing היפנית, הפקיד בידם צ'ק פתוח וביקש GT-R נוצצת במיוחד.
בסדנה החליטו ללכת על שילוב בין קיט גוף עצבני לעבודת חריטה אומנותית קיצונית ואת הכל שלחו לציפוי זהב מיוחד.
התוצאה בהחלט לא קלה לעיכול ומוכיחה כנראה מעל לכל ספק שכסף יכול לקנות כמעט כל דבר בחיים – למעט טעם טוב.
עם זאת, אין ספק שקשה שלא להתרשם מההשקעה ורמת ההקפדה המטורפת על הפרטים.