• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דור חדש לטרנספורטר, המסחרית הוותיקה שכבר מזמן הייתה לגיבורת תרבות. אצלנו לקראת סוף השנה

    פולקסווגן טרנספורטר דור 665 שנים לאחר שהושק לראשונה, במהלכן הספיק להפוך לאייקון תרבות שמזוהה עם ילדי הפרחים של שנות השישים, חשפה פולקסוואגן את הדור השישי של ה'טרנספורטר'.

    בחודש הבא תשיק פולקסוואגן באירופה את הדור החדש, שישי במספר, שיחליף את הטרנספורטר (T5) הנוכחי, שהושק כבר לפני 12 שנים, אולם עבור מי שציפה לחידושים גדולים נכונה אכזבה; על אף השנים הרבות שחלפו רק חדי עין יצליחו לזהות בנקל את ההבדלים העיצוביים בין השורות, ואלה מתמקדים בפנסים הקדמיים, אשר בדגמים יקרים כוללים גם עיטורי לד, ופגוש קדמי מעט יותר אגרסיבי שמכיל כונס אוויר לכל רוחבו.

    גם סביבת הנהג לא מציגה מהפכות גדולות, אם כי ניכרת הקפדה על עיצוב מזמין יותר, שימוש בחומרים איכותיים מבעבר, ושילוב של מערכות שלא היו בנמצא עת הושק הדור הקודם בראשית שנות ה-2000.
    בין היתר בולטת קונסולה מרכזית שכוללת כעת מסך מולטימדיה וקישוריות בלוטות', חיבורי AUX, USB ו-SD וגם, בהתאם לרמת הגימור – מערכת ניווט ושאר גאדג'טים.

    פולקסווגן טרנספורטר דור 6

    ברמות הגימור הגבוהות יקבלו הלקוחות בקרת שיוט אדפטיבית ששומרת על מרחק קבוע מהרכב שמלפנים, מערכת בלימה אוטומטית במהירויות נמוכות מ-30 קמ"ש, ומתלים עם בולמי זעזועים מתכווננים חשמלית לשלוש רמות שיכוך. בהתאם לייעוד מוצעות גם גם כל מני תוספות כמו מערכת כריזה מובנית שמאפשר לנהג (או למדריך) לתקשר בקלות עם הנוסעים מאחור (בגרסת נוסעים), או דלת מטען שנפתחת חשמלית על ידי הזזת הרגל, בגרסאות מסחריות.

    מתחת למכסה המנוע נמצאים מנועים מותאמים לתקני יורו 6 ובהם טורבו-דיזל חדש בנפח 2.0 ליטר שמוצע בארבע רמות הספק, מ-84 כ"ס ועד 204 כ"ס.
    בהיצע גם מנועי טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר ובהספקים של 150 ו-204 כ"ס.

    Volkswagen-Transport
    מרבית הגרסאות יוצעו עם אופציה לבחירה בין תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית-רובוטית כפולת מצמד. לבד מעמידה בתקני הזיהום המחמירים בפולקסוואגן מצהירים שיחד עם מערכת דימום/התנעה תקנית כל הגרסאות מציגות שיפור של כ-15 אחוזים בצריכת הדלק.

    "הסיפור המרכזי" של טרנספורטר החדש הוא מגוון תצורות מרכב, גרסאות ורמות גימור שמאפשרות לקבל אותו בהתאמה טובה לייעודים שונים ומגוונים, החל במובילי מטען ספרטניים ועד לגרסאות נוסעים שמציעות פינוקים ורמת פאר שמוכרת בשוק הפרימיום, להובלת בעלי אמצעים או פליטי ריאליטי.

    היות שאי אפשר, ולא כדאי, להתעלם מן המורשת, ההיסטוריה, ההתרפקות על העבר ועל יחסי ציבור בחינם, וגם מתוקף אופנת ה'רטרו', מציעים אנשי פולקסוואגן גרסה מיוחדת בהשראת טרנספורטר הראשון, עם מרכב בצביעה דו-גוונית וחישוקי גלגלים שמזכירים את 'טאסות' הניקל הישנות. 

    Volkswagen-6

    כאמור, שיווק הטרנספורטר החדש באירופה יחל בחודש הקרוב ואלינו הוא צפוי להגיע לקראת סוף השנה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פולקסוואגן טרנספורטר החדש יושק באירופה בחודש הבא

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.