• Ad
  • רכב הטיולים של סטיב מקווין יכול להיות שלכם

    מחפשים לשים את היד על רכב אספנות עם ייחוס נוצץ? יתכן שרכב שהיה שייך לסטיב מקווין המוצע כעת למכירה פומבית הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    546556678מחפשים לשים את היד על רכב אספנות עם ייחוס נוצץ? יתכן שרכב שהיה שייך לסטיב מקווין המוצע כעת למכירה פומבית הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.
    למרות שעברו כבר 35 שנים מאז שנפטר, זוהרו של שחקן הקולנוע סטיב מקווין מעולם לא התפוגג ועד עצם היום הזה הוא נחשב לאחד הכוכבים ההוליוודיים האייקוניים ביותר.

    מעבר לתפקידיו הרבים בסרטים על המסך הגדול וגם הקטן בסדרות טלוויזיה שונות, מקווין זכור גם כמשוגע על מכוניות ואופנועים ובמקביל לקריירה הקולנועית שלו הוא השתתף בלא מעט מרוצים ורשם הישגים מרשימים מאוד. מקווין גם התעקש לבצע בסרטים בהם הופיע חלק גדול מפעלולי הנהיגה בעצמו.
    רצף חייו של מי שנראה כ"גבר האולטימטיבי" נקטע כשבשנת 1978, בהיותו בסך הכל בן 48, התברר כי חלה בסרטן חמור בדרכי הנשימה, ככל הנראה בשל חשיפה לאסבסט.

    מקווין סבר שחליפות המרוץ חסינות האש והקירות האקוסטיים באולפני הסאונד של הוליווד הם שגרמו לו לחשיפה מוגזמת לחומר המסרטן, אך לטענת מומחים החשיפה המסוכנת לסיבי אסבסט התרחשה שנים רבות לפני כן בעת שירותו על משחתת כחייל בצי האמריקאי.

    כך או כך, לפחות באותה התקופה היה מדובר בסרטן חשוך מרפא ומאחר שלרופאים לא היה מזור למחלתו מקווין בחר לצאת למקסיקו לסדרת טיפולים לא קונבנציונליים שהיו אסורים בארצות הברית
    הרכב שמוצע כעת למכירה הוא הרכב בו נסע השחקן בנובמבר 1980 לשדה התעופה בלוס אנג'לס, יחד עם הכומר המטיף בילי גרהם בדרכו לניתוח ולסדרת הטיפולים ממנה לא שב.34343

    בניגוד למרבית כלי הרכב של מקווין, במקרה זה לא מדובר במכונית ספורט או באופנוע מרוץ אלא בטנדר שברולט מודל 1952 עם מנוע 6 צילינדרים ותיבת הילוכים ידנית שעל הארגז שלו נבנה קרוואן קומפקטי מאלומיניום בהתאמה אישית הכולל מיטה זוגית, מטבחון קטן והרבה תאי אחסון.

    הטנדר-קרוואן הייחודי שחנה במגרש משומשות במליבו תפס את עיניו של מקווין ובפברואר 1978 הוא רכש אותו.
    על אף שבחניה של מקווין חנו באותה עת לפחות 30 כלי רכב נוספים שהיו ברובם מעניינים יותר מהטנדר האמור ועל אף שלא היתה לו בעיה להרשות לעצמו קרוואן מודרני ומפנק יותר, השחקן השתמש בטנדר הישן למספר מסעות דרכים ארוכים שעשה.

    מאז מותו, הקרוואן נמכר מספר פעמים אך נשמר במצב מקורי ומצוין. באוגוסט השנה הוא החליף ידיים בeBay- בתמורה ל-98 אלף דולרים (פי 4 מערכו של טנדר קרוואן כזה ללא ייחוס) וכעת הוא מוצע למכירה פומבית בתקווה להשיג מחיר גבוה יותר על ידי בית מכירות ידוע שמכר בעבר חלק מעיזבונותיו המתגלגלים של מקווין כמו פורשה 911 טורבו מודל 1976 ופרארי 275 GTB.

    עם זאת, יש להניח שבניגוד לפורשה ולפרארי שזוהרו של מקווין הזניק את המחיר שלהן ל-2 ול-9 מיליון דולרים בהתאמה, במקרה של הקרוואן המחיר ישאר במחוזות שפויים יותר. ההכנסות מהמכירה יתרמו לבית ספר בקליפורניה שמקווין תמך בו בימי חייו.54554

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.