• Ad
  • קרסו ורונן לוי יצאו לסיבוב שני

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו וניסאן, ורונן לוי, ממנהיגי המוסכים החופשיים, ערערו לבית המשפט העליון על פסיקת המחוזי בסכסוך שבין הצדדים

    המאבק המשפטי בין חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו וניסאן, לבין רונן לוי, הבעלים של מוסך חיים לוי בירושלים ויו"ר איגוד המוסכים, יוצא לסיבוב שני: חברת קרסו מוטורס הגישה לבית המשפט העליון ערעור על פסק דין שניתן בבית המשפט המחוזי ב-11 ביוני, בתביעה שהגיש כנגדה לוי.

    בפסק הדין הזה דחה שופט בית המשפט המחוזי רם וינוגרד את רוב סעיפי התביעה של לוי, שכללה דרישה לפיצוי בסך 52 מיליון שקל בגין החלטתה לנתק עמו את הקשר העסקי, ובגין פגיעה במוניטין.

    עם זאת, בית המשפט קיבל את טענותיו של לוי בקשר להפחתת עמלות בגין מכירת כלי רכב חדשים בשנים 2009 – 2010 על בסיס סיקרי שביעות רצון, וכן את טענותיו בעניין פיצוי כספי בגין נסיעות מבחן ללקוחות של חברות ליסינג.

    מנגד, בית המשפט דחה גם תביעה נגדית שבה תבעה חברת קרסו את לוי, בהיקף של 5.5 מיליון שח בגין נזקים שנגרמו לחברה, לטענתה.

    מוסך חיים לוי שימש במשך שנים רבות כסוכן של קרסו באזור ירושלים, והפעיל מוסך רשת של החברה, שבו הוענקו שירותי מוסך למכוניות מתוצרת רנו וניסן.

    חברת קרסו הגישה בסוף השבוע שעבר לבית המשפט העליון כתב ערעור על פסק הדין בקשר לדחיית תביעתה בגין נזקים שגרם לה כביכול מוסך חיים לוי. בבקשת הערעור מתבקש בית המשפט העליון לבטל את פסק הדין ולהטיל על מוסך חיים לוי לפצות אותה, או, לחילופין, להחזיר את הדיון לבית המשפט המחוזי לצורך דיון חדש, או להורות על מינוי של רו"ח חוקר מטעם בית המשפט לבחינת חשבונות מוסך חיים לוי, וזאת "בשל שגגות שנפלו", לטענתה, בפסק הדין של בית המשפט המחוזי.

    בדיווח שמסרה חברת קרסו לבורסה היא מציינת שמוסך חיים לוי, מצידו, הגיש גם הוא ערעור לעליון על פסק הדין, אלא שהוא טרם הגיע לידיה.

    לא מיותר להזכיר את הקונטקסט האקטואלי ברקע הדברים: כיו"ר איגוד המוסכים פועל לוי בשנים האחרונות ברוח המלצות 'ועדת זליכה', ובניסיון לאפשר ליותר ויותר מוסכים שאינם מורשי יבואן להתחרות ברשתות הרשמיות של מוסכים מורשים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.