• Ad
  • פולקסווגן נכנסת אל שוק הקרוסאוברים העירוניים עם 'T קרוס' החדש אשר ייוצר במקביל בספרד, ברזיל וסין. אל תצפו להפתעות מתחת לעור
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סוף סוף, אחרי הרבה חודשים של טיזרים והדלפות חשפה פולקסווגן במבצע מתוזמן ובשלושה מוקדים בו זמנית, ברחבי העולם, את הקרוסאובר העירוני הקטן והחדש שלה – T קרוס. ההשקה נערכה במקביל באמסטרדם שבהולנד, סאו פאולו שבברזיל ובבייג'ין, סין, וזאת תשובתה המעט מאוחרת לאופנת רכבי הפנאי הקטנים שמתלהטת בשנים האחרונות. T קרוס הוא הקרוס אובר הקטן במשפחת רכבי הפנאי של המותג אשר מונה גם את טוארג החדש והיוקרתי ואטלס הגדול שמיועד לשוק האמריקני ואת טיגואן ו-T רוק הקומפקטיים.

     

     

    T קרוס נולד כקונספט מדליק כבר לפני כמעט 3 שנים, במרכב 3 דלתות עם גג פריק בתצורה שמדמה את האות T, אך אלה לא הגיעו לגרסה הסדרתית, וחבל, מפני שכך מחמיצים אנשי פולקסווגן עוד הזדמנות להבליט את הכלי שלהם באמצעות ייחודיות עיצובית בקטגוריה שבה לעיצוב יש תפקיד מפתח עבור הלקוחות. למעשה, אפילו T רוק הגדול והיקר יותר נראה יותר מקורי בעיצובו. עם זאת, לפחות בתמונות T קרוס נראה הרבה יותר שרירי והרמוני מן התאום שלו – סיאט ארונה.

    עוד ב-TheCar
    פולקסווגן חושפת את ה-T Roc
    פולקסווגן פולו החדשה במבחן דרכים
    סיאט ארונה במבחן דרכים

     

    T קרוס פונה לקהל רחב בשווקים רבים מסביב לגלובוס, ואולי זאת אחת הסיבות לשמרנות העיצובית. הוא ייוצר בספרד, במפעל של סיאט שמייצר את איביזה ואת ארונה, וגם בסין ובברזיל, מה שהופך אותו לדגם גלובלי ושחקן עולמי.

    גם תא הנוסעים סובל מאותה תחושת שמרנות, למרות מגוון של שילובי צבעים וטקסטורות גימור, ועל אף האופציה ללוח מחוונים דיגיטלי על גבי מסך, וגם מסך מולטימדיה גדול. חוץ מאלה אין כל נגיעה מקורית או קריצה חייכנית או סתם משהו מקורי בעיצוב תא הנוסעים, ואפילו הטעות הארגונומית שגילינו בפולו – מיקום נמוך מידי של פתחי מיזוג האוויר המרכזיים – לא תוקנה, וחבל. הדגש, גם בתוך תא הנוסעים, הוא על שימושיות, עם מושב אחורי שנע על מסילה ומאפשר להגדיל את תא המטען מנפח של 385 ל-455 ליטר.

     

     

    T קרוס, כמו ארונה, פולו ואיביזה החדשים יחסית, מבוסס על הגרסה המקוצרת של פלטפורמת MQB המודולרית, עם  בסיס גלגלים זהה לזה של פולו (256 ס"מ) ואורך כולל צנוע למדי של 411 ס"מ. פולקסווגן מציעה בשלב ההשקה את מגוון המנועים של פולו: טורבו-בנזין תלת צילינדרי  בנפח 1.0 ליטר שמספק 95 או 110 כ"ס, וטורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר שמספק 150 כ"ס. במקביל מוצע גם מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר שמספק 95 כ"ס.

     

     

    חבילת אבזור הבטיחות מקיפה ומרשימה ביחס לקטגוריה, וכוללת בלימת חרום אוטונומית, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה וזיהוי עצמים בשטחים מתים כסטנדרט. כאופציה מוצעות גם התרעת ערנות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת חניה אוטומטית.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    קטן אבל גלובלי: פולקסווגן חושפת את T קרוס

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.