• Ad
  • פולקסווגן עושה ג'וק: תציג בז'נבה קונספט למיקרו קרוס-אובר

    כרגיל באחור, פולקסווגן מתכננת קרוס-אובר פיצפון על-בסיס פולו, שיתחרה בקטגוריה הלוהטת של ניסאן ג'וק ומאזדה CX-3
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בשנת 2018, כמעט 8 שנים לאחר שניסאן הציגה לראשונה את ג'וק המהפכני ובראה את קטגוריית ה'מיקרו-קרוס-אוברים' – או קרוס-אוברים על בסיס פלטפורמת סופר-מיני – צפויה פולקסווגן להשיק מתחרה משלה לאותה קטגוריה.

     

    Volkswagen Konzernabend Future Tracks am 03032014 Automobilsalon Genf

     

    T-Cross יהיה התשובה של פולקסווגן לרנו קפצ'ור, אופל מוקה, מאזדה CX-3 ושלל הדגמים הנוספים מתוצרת הונדה, טויוטה, פיאט ועוד.
    המתמודדת של פולקסווגן תתבסס, כמובן, על פלטפורמת הסופר-מיני העתידית של הקבוצה – אותה פלטפורמה שנגזרת מפלטפורמת MQB ועליה תיבנה גם הגרסה הבאה של פולו, סיאט איביזה, סקודה פאביה וגם יורשת חדשה לאאודי A2.

     

    Volkswagen SUV-Studie T-ROC

     

    רמז ראשון לקרוס-אובר הקטנטן יוצג בעוד כחודש בתערוכת ז'נבה הקרובה, תחת השם T-Cross concept, והוא צפוי להיראות כמו "אחיו הקטן" של דגם התצוגה T-Roc שפולקסווגן הציגה בתערוכת ז'נבה לפני שנתיים על בסיס פלטפורמת הגולף.

    אנשי פולקסווגן מתכננים לייצר ולמכור במקביל את שתי היצירות החדשות שלהם – כלומר גם קרוס-אובר בגודל בינוני שיהיה מנופח מעט ביחס לגולף וגם קרוס-אובר קטן שייראה כמו פולו מגודלת – ושניהם יוצעו במחירים נמוכים ביחס לטיגואן ולטוארג.

    קווי העיצוב הכלליים, בשונה מדגם התצוגה, יתבססו על מרכב בעל חמש דלתות, אבל ככל הנראה ישמרו את קווי החלונות ואת הפרצוף בעל הנוכחות, כמו גם את קשתות הגלגלים המודגשות.

    מגוון מערכות ההנעה יקביל לזה של גולף ופולו ויכלול את מנועי הבנזין והדיזל החדשים של הקבוצה וגם מערכת הנעה היברידית-נטענת.

    פולקסווגן תשיק את הקרוס-אובר שמבוסס על T-Roc בשנה הבאה, במקביל לגרסה של אאודי של כלי דומה, שתיקרא Q2, וזה כמובן מחזק את האפשרות שבמקביל ל- T-Cross תשיק אאודי מיקרו-קרוס-אובר משלה שייקרא Q1.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.