• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    האם גרסת ההאצ'בק, שלא ממש נחוצה בשוק הסיני, מאותתת על רצינות הכוונות של מיזם הרכב של צ'רי והחברה לישראל בנוגע לשוק האירופי?

     

     

    שנה בדיוק לאחר חשיפתה הראשונה בתערוכת ז'נבה תציג יצרנית הרכב הסינית החדשה 'קורוס' גרסת האצ'בק לדגם ה-'3' שלה.
    'קורוס' הוא מיזם משותף ליצרנית הרכב הסינית 'צ'רי' ול'חברה לישראל' שבשליטת משפחת עופר, ודגם ה-3 הוא מכונית קומפקטית ("משפחתית קטנה") שהוצעה עד כה בסין בתצורת סדאן 4 דלתות.
    גרסת ההאצ'בק חולקת כמובן את אותם המכלולים ומבוססת על אותה פלטפורמה, אולם היא קצרה ב-17.7 ס"מ ממכונית הסדאן. לא מן הנמנע שהחשיבות העיקרית שלה היא הצהרתית.
    בשוק הרכב הסיני, כמו במזרח אירופה, בישראל ובדרום אירופה, מכוניות הסדאן (4 דלתות, תא מטען נפרד) הן המוערכות והמבוקשות ביותר, בין השאר מפני שהן מציעות "יותר מטר-פח לכסף": הן נראות גדולות יותר ולרוב גם מציעות יותר מרחב פנימי.
    במערב אירופה, לעומת זאת, תצורת ההאצ'בק בעלת 5 או 3 דלתות היא התצורה היותר נפוצה ומבוקשת, לכן עצם הצגת גרסה כזאת, בתערוכת מכוניות מרכזית באירופה, עשויה להעיד על כוונות רציניות לייצוא והפצה באירופה.
    כמו גרסת הסדאן גם ה-3 האצ'בק מציעה בסיס גלגלים שעומד בסטנדטים העכשוויים מבחינת האורך שלו – 269 ס"מ, וגם היצע המנועים – למרות שעדיין לא כולל דיזל – מיישר קו עם השוק: מנוע 1.6 ליטר אטמוספירי בעל תזמון שסתומים משתנה מספק 126 כ"ס ו-16 קג"מ, ומנוע 1.6 ליטר מוגדש טורבו מספק 156 כ"ס ו-22 קג"מ.
    שני המנועים מוצעים עם תיבות הילוכים ידניות או תיבות רובוטיות בעלות מצמד כפול ו-6 יחסי העברה.
    לדברי אנשי קורוס המכונית תוצע בארבע רמות איבזור, ועם מערכת מולטימדיה מתקדמת שכוללת מסך מגע בגודל 8 אינטש, מערכת שליטה מרכזית באמצעות בורר (שנקראת MMH, שילוב דומה ל-MMI של אאודי) וקישוריות מתקדמת לטלפונים חכמים.
    קורוס הוא יצרן הרכב הסיני הראשון שקיבל את הציון המירבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק של EuroNCAP, וזאת עם גרסת הסדאן של ה-3.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    קורוס חושפת את הדגם השני שלה: גרסת האצ'בק 5 דלתות של ה-3

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.