• Ad
  • צפו: דריפט במהירות של מעל ל-300 קמ"ש

    ניסאן ואלוף יפן בדריפטינג קבעו בסוף השבוע שיא מעושן מפחיד במיוחד כשמאסאטו קוואבאטה האיץ GT-R משופרת ליותר מ-300 קמ"ש על הצד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הדריפט המהיר בעולםמי שלא באמת ממש אוהב נהיגה קצת מתקשה להבין מדוע חובבי נהיגה חושקים במכוניות הנעה אחורית, מתמלאים בחיוך דבילי כשהאחוריים של הרכב מאבדים אחיזה ומתבאסים כשזה קורה לציר הקדמי.
    בעבור בני אדם נורמליים כל החלקה של הרכב היא מפחידה ומיותרת אבל לנו, מה לעשות, מהיום שקיבלנו רישיון יש חיבה מיוחדת לאותם כשכושי זנב והנע(א)ה אחורית וזה ממש לא עובר עם הגיל.

    עוד ב-TheCar:
    צפו: מה קורה כשהופכים למבורגיני למכונת דריפטינג מטורפת
    שיא הטירוף: קרב סחיפות צמוד בין מכונית דריפטינג למסוק
    קן בלוק עושה את דובאי על הצד

    בשנים האחרונות החיבה שלנו זכתה ללגיטימציה רחבה ואומנות ההחלקה, דריפטינג, הפכה לאחד מענפי הספורט המוטורי הפופולריים ביותר.
    האמת היא שזה די מפתיע משום שאנו חיים בעידן בו אנשים מודדים הכל בנתונים יבשים ובמספרים ובדריפטינג, בניגוד לרוב המוחלט של ענפי הספורט בכלל והמוטורי בפרט, המטרה היא לא להגיע ראשון ולהיות הכי מהיר, אלא להפגין את הביצוע המרהיב והאסטטי ביותר.
    עם זאת, למרות שהדבר המרכזי הוא היופי של הביצוע, גם מהירות הסחיפה מהווה פרמטר משני בדירוג של שופטים בתחרויות דריפטינג וכצפוי גם בתחום זה יש מי שמנסים כל העת לדחוף את הרף כלפי מעלה.

    לפני מספר שנים נהג המרוץ הפולני קובה פריזגונסקי נכנס לספר השיאים של גינס תחת הכותרת "הדריפטר המהיר בעולם" לאחר שסחף את הטיוטה GT-86 המאוד משופרת שלו (עם 1,068 כ"ס במקום 200 ברכב הסדרתי) במהירות של 218 קמ"ש, בזווית הטיה של יותר מ-30 מעלות ולאורך קטע מדידה של לפחות 50 מטרים.


    הדריפט המהיר בעולם

    על אף אהבתנו הגדולה לסחיפות כוח עוצמתיות אנחנו לא מפיקים הנאה מלהכנס להחלקה במהירות של מעל ל-200 קמ"ש, אבל מסתבר שכצפוי יש בעולם מספיק מטורפים ששמו להם למטרה לשבור את השיא מ-2013. בסוף השבוע האחרון זה קרה במסלול ההמראה של שדה התעופה של איחוד האמירויות כשמאטאסו קוואבאטה, אלוף יפן בדריפטים, האיץ ניסאן GT-R ניסמו משופרת מאוד עם 1,380 כ"ס (המועברים לגלגלים האחוריים בלבד בניגוד להנעה כפולה ב-GT-R רגילה) למהירות של מעל ל-300 קמ"ש לפני שהוא החליט להפנות בחוזקה את ההגה ולתת איזה אפל קטן לכיוון השני כדי להוציא את הישבן החוצה במהירות של – כדאי שתחזיקו במשהו שמחובר טוב לרצפה – לא פחות מ-305 קמ"ש שאפשרו לו לנפץ בקרוב ל-90 קמ"ש את השיא של פריזגונסקי.

    ועדיין, למרות שללא ספק מדובר בשיא קיצוני במיוחד, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמילה האחרונה בקרב המעושן הזה עוד לא נאמרה.

    הדריפט המהיר בעולם

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.