• Ad
  • קשה להחליט מה יותר קיצוני: גל החום המטורף בחוץ או מבול סרטוני הרכב הפסיכיים לחלוטין ברשת, אחרי שלפני מספר ימים נחשפנו לאופנוע מוטוקרוס שתופס גלים בים, אנחנו פותחים את השבוע בדו קרב סחיפות ללא שום מרחק בטחון בין מכונית למסוק
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    3546787נראה שבשנים האחרונות הצורך במציאת ריגושים מוטורים מהסוג שמצטלם טוב וגורם לצופים להחסיר פעימה או לפחות לשתף את הסרטון עם מעגל החברים ברשתות החברתיות הביא למיצוי כל אפשרות או רעיון מקורי לדו קרב בין כלים מוטוריים.
    בחסות חברות המקושרות עם אקסטרים כמו "רד בול", "DC-SHOES, "מונסטר" וגם תוכניות טלוויזיה כמו "טופ גיר" ראינו כבר מכוניות מכל הסוגים מתחרות אחת בשנייה בקו ישר, במסלול מפותל, במעלה ההר, בהחלקות צד והשד יודע מה, ראינו גם מכוניות שמתחרות באופנועים, מכוניות שמתחרות בסירות מנוע ורכבות. וגם היו דברים ממש הזויים כמו תחרות מול אצן בכרך צפוף, מול גולש במדרון מושלג, מול יונת דואר בדרך למסירת מכתב ועוד אי אלו תחרויות שהמשותף להן הוא – שום חשיבות של ממש בעולם האמיתי.

    red-bull-heli-drift-2015-poland-17-1דבר משותף נוסף הוא שבכל פעם סף הריגוש שלנו עלה ודרש יצירתיות נוספת מעל ומעבר לכל דמיון מצידם של המפיקים. ב-2015 אנחנו כל כך "שרופים" שאפילו קרבות אוויר יבשה בסרטונים ותחרויות משונות בין מטוסים ומסוקים לכלי רכב מסוגים שונים כבר לא עושים עלינו רושם.
    אבל, אחרי שכבר היינו בטוחים שגם במגזר הזה קשה לחדש לנו, נחשפנו לסרטון שרד בול פרסמה השבוע ותוך שניות ספורות הבנו שמדובר במשהו שלוקח את גבולות הטירוף בעימותי אוויר-יבשה למימד אחר לחלוטין.
    בעוד שעד כה מרבית הדרמה בסרטונים מסוג זה נבנתה על עריכה קצבית מקבילה ועצם ההשוואה בין כלים נחשקים שמרגשים גברים כמו מטוס קרב ומכונית על, ובמציאות כל אחד מהכלים שמר על מרחק ביטחון רב אחד מהשני, הרי שבסרטון החדש של רד בול בכיכובם של מסוק בולקוב BO105 ורכב דריפטינג עם 1,000 כ"ס המבוסס על טויוטה GT-86 כל הכפפות הוסרו והכל מתרחש במרחק נגיעה – תרתי משמע.

    בהגה של הרכב אוחז אלוף הדריפינג הפולני ג'יקוב פרזגונסקי ואילו הסטיקים של המסוק הם בידיו של חולה אדרנלין וטייס מחונן בשם פליקס באומגרטנר – בחור שאולי מוכר לכם יותר כאיש הראשון בעולם שצנח מהסרטוספירה.
    קצת קשה לדמיין מי נתן אור ירוק לטירוף הזה, אבל אין ספק שמדובר ב-3 דקות הקיצוניות ביותר שראינו לאחרונה, סרטון בו כל טעות קטנה או פספוס של שבריר שניה היו מובלים לתוצאות הרסניות.

    בקיצור, לא לפספס.

    red-bull-heli-drift-2015-poland-21-1

    עוד ב-TheCar:
    צפו: שיא עולם חדש בקפיצה למרחק עם סמיטריילר
    האופנוען שמוכיח שניתן לנסוע על המים

     

    red-bull-heli-drift-2015-poland-05-1 red-bull-heli-drift-2015-poland-08-1 red-bull-heli-drift-2015-poland-01-1 red-bull-heli-drift-2015-poland-27-1 red-bull-heli-drift-2015-poland-16-1

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    שיא הטירוף: קרב סחיפות צמוד בין מכונית דריפטינג למסוק

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.