• Ad
  • סלריו של סוזוקי מושקת עם המנוע המוכר של אלטו ותיבה רובוטית תמורת 66,000 ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, השיקה היום (ב') את 'סלריו', מכונית המיני שמחליפה את 'אלטו' ואת 'ספלאש' ותתחרה בקיה פיקנטו, יונדאי i10, שברולט ספארק ושאר המתמודדות בקטגוריית ה'מיני'.

    סוזוקי סלריו 2015 - 0099

     

    אורן אוחנה, מנהל חטיבת סוזוקי במכשירי תנועה, אמר שבהתאם לכמות המכוניות שיוקצו לישראל הוא מקווה למכור כ-3,000 יחידות של 'סלריו' עד לסוף השנה הנוכחית.

    'אלטו', אשר יוצרה בהודו, נחשבת ל"מבשרת קטגוריית המיני בישראל" לאחר שהייתה המכונית הראשונה שניצלה כראוי את רפורמת המיסוי הירוק, וכאשר הושקה בארץ בשנת 2009 הייתה המכונית החדשה הזולה ביותר בישראל.
    מעבר לקטגוריה עצמה, שלא הייתה פופולרית לפניה, אלטו גם שברה מחסום נוסף כאשר נמכרה בכמויות מכובדות עם תיבת הילוכים ידנית.

    למתחרות לקח כמה שנים להתאושש ולהתאים את עצמן, אולם בסופו של דבר נרמסו המכירות של 'אלטו' על-ידי קיה פיקנטו שהייתה למכונית הנמכרת ביותר בישראל.

    'סלריו', מחליפתה של 'אלטו', מגיעה לישראל ממפעל חדש יחסית של סוזוקי בתאילנד, כשהיא מצוידת במנוע הבנזין התלת צילינדרי בנפח 1.0 ליטר המוכר של אלטו, לאחר שעבר מספר שיפורים מכאניים והוא מספק 68 כ"ס.
    במקביל לגרסה הידנית, שמצוידת בתיבת הילוכים חדשה, מוצעת סלריו גם אותה התיבה כשהיא מופעלת אוטומטית באמצעות מערכת הפעלה רובוטית בעלת מצמד בודד – וזו מתומחרת במחיר הנמוך ביותר בישראל למכונית אוטומטית: 66,000 ש"ח.

    הגרסה הידנית של המכונית מוצעת תמורת 59,000 ש"ח, כך שעל פניו נראה שההפרש לא מספיק גדול כדי שרבים יבחרו בה.

    סלריו נבנתה על פלטפורמה חדשה ועם בסיס הגלגלים הארוך ביותר בקטגוריה, ובשונה מ'אלטו' היא מציעה גם שלושה מקומות ישיבה מאחור – כמו רוב מתחרותיה הפופולריות בקטגוריה (למעט 108/אייגו ו-סיטיגו/Mii).

    בסוזוקי טוענים למרחב הפנימי הרב ביותר בקטגוריית המיני בישראל, נתון שעל פניו נראה נכון אבל צריך להיבחן גם בשטח מול המתחרות, וגם נפח תא המטען הוא הגדול בקטגוריה, ועומד על 254 ליטר. מידותיה של סלריו הן 360 ס"מ לאורך, רוחב של 160 ס"מ וגובה של 154 ס"מ. אורך בסיס הגלגלים הינו 242.5 ס"מ

    תצרוכת הדלק התיאורטית של הגרסה הידנית, בנהיגה בינעירונית, מגיעה ל-27 קמ"ל, וזו של הגרסה האוטומטית צריכה להיות די קרובה אליה.

     

    סוזוקי סלריו 2015 - 0097

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סוזוקי משיקה את המכונית האוטומטית הזולה בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.