• Ad
  • צפו: מה קורה כשהופכים למבורגיני למכונת דריפטינג מטורפת

    אלוף העולם בדריפטים החליט שבמעמדו הוא חייב רכב דריפטינג לא שגרתי והחליט להרוס את אחיזת הכביש האבסולוטית של למבורגיני מורסלייאגו, שעולה יותר מחצי מיליון דולר, ולהפוך אותה לשור סחיפות זועם במיוחד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    lamdrif2בשנים האחרונות זכה ענף הדריפטינג העולמי להכרה, ואמנות השליטה בהחלקות צד הפכה מתחום מוטורי חצי מחתרתי לאחד הסגנונות המוטוריים הפופולריים ביותר.

    עם הפופולריות הגיעו גם החסויות והתקציבים לבניית מכונות דריפטינג מטורפות במיוחד. אך למרות הכסף הגדול מרבית הדריפטרים עדיין מבססים את כלי הרכב שלהם על דגמים ישנים עם הנעה אחורית, כאלה שאפשר להשיג עבורם מלאי זמין של חלקי חילוף במגרשי גרוטאות או בחנויות אביזרים. כך, אם משהו משתבש במהלך סחיפה מעט מוגזמת, הכאב בכיס לא גדול מידי.

    דריפטרים אירופאים בוחרים לרוב במכוניות ישנות מתוצרת ב.מ.וו – בעיקר סדרה 3 מהדור השני (E30) או השלישי (E36), בארצות הברית הדריפטרים עושים שימוש במכוניות שרירים כמו פורד מוסטנג, ובמולדת הדריפטינג, יפן, נרשמת העדפה למכוניות קופה יפניות משנות ה-90 כמו ניסאן סילביה או מאזדה RX7.

    עוד על דריפטינג ב-TheCar:
    שיא הטירוף: קרב סחיפות צמוד בין מכונית דריפטינג למסוק
    קן בלוק מציג: מכייפים עם זקנות
    צפו: דריפטינג עם מכונת זמן העונה לשם דלוריאן 

    בליגות דריפטים בכירות אמנם ניתן לראות לאחרונה גם רכבי דריפטים שמבוססים על דגמים חדישים יותר, אבל אפילו בסטנדרטים המאוד גבוהים של הפורמולה D היפני מכוניות על אקזוטיות שהוסבו למכונות דריפטינג הן לא מחזה נפוץ.

    בכל מקרה, הדריפטר היפני ואלוף העולם דאיגו סאיטו החליט שעליו לשדרג את כלי הנשק לו הוא זקוק בשלב זה של הקריירה שלו, והחל להסב שור זועם איטלקי לחיית דריפטים מיומנת.lamdrift5767

    סאיטו לא הסתפק בלמבורגיני גייארדו המונית אלא בחר באקזוטיקה אמיתית, ספינת הדגל של למבורגיני בין השנים 2001 ל-2010, הלא היא מורסלייאגו, שנמכרה בשעתו במחיר של סביב חצי מיליון דולר (ואף שומרת על ערך דומה בקרב אספנים עד עצם היום הזה).lamdrift32

    לכאורה, עם הנעה כפולה, מנוע מרכזי ואחיזת כביש אבסולוטית, המורסלייאגו היא אולי אחת הבחירות היותר משונות למכונית דריפטינג, אבל כשרוצים ומצוידים במספיק תקציב כנראה שהכל אפשרי, כולל גם להרוס את אחיזת הכביש המושלמת של היצירה האיטלקית.
    בתום שבעה חודשי בניה בסדנה של סאיטו בשיתוף Liberty Walk Japan, היצירה הושלמה.

    אין ספק שהתוצאה הסופית מרשימה מאוד וכוללת מערכת היגוי עם זוויות קיצוניות, ויתור על כל אביזרי הנוחות והפנים היוקרתי לטובת הפחתת משקל, בלם יד הידרואלי, ביטול ההנעה הכפולה לטובת הנעה אחורית בלבד ומנוע V12 אטמוספרי מבית למבורגיני כמעט ללא שינוים המפיק לא פחות מ-650 כ"ס.
    המפלצת האיטלקית-יפנית ערכה בסוף השבוע האחרון את הופעת הבכורה שלה על המסלול בדו קרב צמוד מול עוד מכונת דריפטינג לא שגרתית כלל, בדמות מכונית העל מבית לקסוס, ה-LFA.

    כפי שניתן לראות בסרטון שלפניכם, לפעמים עם מספיק השקעה גם רעיונות הזויים במיוחד הופכים למרהיבים במציאות.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.