• Ad
  • רגע לפני ההשקה בתערוכת ז'נבה, ה-DS7 נחשף במלואו ומציג עיצוב משכנע, תא נוסעים ייחודי ושאיפות גדולות להפוך את DS לשחקן משמעותי בשוק הפרימיום
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    זמן קצר לפני ההשקה הרשמית בתערוכת ז'נבה, DS, מותג הפרימיום מבית פיג'ו-סיטרואן, חושף את ה-DS7 קרוס-בק, רכב הפנאי האמיתי הראשון של DS ומי שצפוי להיות הדגם המשמעותי ביותר למותג, לפחות בכל הנוגע לנתוני מכירות, בשנים הקרובות.

    ה-DS7 מבוסס על פלטפורמת EMP-2 המודולרית של הקונצרן המוכרת מרכבים כמו סיטרואן פיקאסו ופיג'ו 3008 ומציג עיצוב אמנם לא אוונגרדי במיוחד ויש שיאמרו אף מעט דומה מדי לזה של ה-3008 (הנאה כשלעצמו), אבל בהחלט מרשים ותואם לז'אנר הפנאי עם מימדים נדיבים ומראה שמצליח לשדר אלגנטיות, שיק ויוקרה בזכות התמקדות בפרטים הקטנים כמו עיצוב יחידות תאורת הלד המלאות מקדימה ומאחור וסבכה גדולה עם מסגרת כרום מסוגננת.

    עוד ב-TheCar:
    נחשף רשמית: מיצובישי אקליפס קרוס
    המותג 'DS' הושק בישראל כמותג יוקרה
    הצרפתים מכוונים גבוה עם יורשת ל-C6 שתושק תחת מותג DS

    תא הנוסעים מציג פריסה מקורית (שוב עם דמיון מסוים לקבינה המרשימה של ה-3008) עם ידית הילוכים המזכירה סטיק של מטוס, קונסולה מרכזית גבוהה בין המושבים, מסך ענק (12") במרכז הקונסולה ומסך גדול נוסף במקום לוח מחוונים סטנדרטי.
    המרווח הפנימי נדיב ובהתאם לרמת הגימור ה-DS7 יגיע עם מגוון אופציות לאריגים או לריפודי עור בגוונים שונים שיכללו תיפורים בולטים שאמורים להעניק לנוסעים, כך על פי DS, תחושה מודרנית אך בה בעת חמימה, ממש כמו בסלון של בית מעוצב.

     

    מעבר למתבקש ניתן יהיה גם לפגוש הרבה אבזור ומערכות מעולם הפרימיום כמו למשל אופציה למסאז' במושבים, מערכת שמע של Focal Electra, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים וגם האחוריים, שעון זמן אנלוגי, תאורת אווירה, מערכת חניה אוטומטית ועוד.
    ה-DS7 יציע גם מערך מרשים של אבזור בטיחות אקטיבי שיכלול בלימת חירום אוטונומית ובקרות שיוט וסטייה מנתיב אקטיביות.

    את מערכת המתלים ההידרופנאומטית שהייתה סימן היכר של רכבי סיטרואן ונחשפה לראשונה ב-DS המקורית מחליף מערך מתלים אקטיבי עם בחירה בין מספר מצבים ואופציה לשליטה אדפטיבית בעזרת מערכת הכוללת מצלמה המצלמת את תוואי הדרך ומתאימה את קשיחות המתלים על פי איכות האספלט, מהירות הנסיעה ואופי הנהיגה.

    באגף יחידות ההנעה ניתן יהיה לפגוש אופציות למנועי בנזין ודיזל מוגדשים בהספקים שבין 130 ל-227 כ"ס שישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם 8 יחסי העברה שתניע את הגלגלים הקדמיים.
    בעוד מספר חודשים תצטרף להיצע גרסת הדגל – פלאג-אין הייבריד עם 300 כ"ס שתשלב בין מנוע 1.6 מוגדש שיפיק 197 כ"ס לצמד מנועים חשמליים שיפיקו ביחד 100 כ"ס, ימוקמו בגלגלים האחוריים ויאפשרו עבירות טובה יותר בתנאי דרך קשים, ביצועים משופרים ואפשרות לנוע במצב חשמלי מלא ללא פליטת מזהמים לטווח של עד 60 קילומטרים.

    בקונצרן פיג'ו-סיטרואן מכוונים גבוה ומאמינים כי ה ה-DS7 מסוגל להציע אופציה מסוגננת אטרקטיבית לרכבים כמו אודי Q5, ב.מ.וו X3, לקסוס NX וריינג' רובר איווק ולהפוך לסיפור הצלחה שיתרום רבות למעמדו של מותג הפרימיום הצרפתי הצעיר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פנאי-פרימיום בניחוח צרפתי: DS7 נחשף רשמית

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.