• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מכונית התצוגה של פורד נראית מוכנה לייצור ומציגה שלל מערכות סיוע לנהג

    פורד תחשוף בתערוכת פרנקפורט הקרובה את מכונית הקונספט שמבשרת את בוא מחליפת  S-MAX הנוכחי.

    מכונית התצוגה, שנקראת בפשטות 'קונספט אס-מאקס', וגם נראית דומה מאד למכונית אמיתית (בהתאם למסורת של פורד מן השנים האחרונות לחשוף 'מכוניות קונספט' קרובות בעיצובן  לגרסאות הייצור הסופיות), מעוצבת בעיצוב חלק ודינמי יותר אבל עדיין דומה מאד לעיצוב הדגם היוצא.

    מעצבי פורד דגלו, כך עושה רושם, ברעיון ש"אם זה עובד אל תתקן את זה", ולכן הותירו את העיצוב הכללי דומה מאד לזה המקורי, ובכל זאת הצליחו לייצר תחושה מעט יותר אגרסיבית ודינמית כדי להחדיר מעט יותר רוח קרב בלהיט המכירות שלהם.

    היות שפורד, במסגרת תוכנית הקיצוצים וההתייעלות שלה, סוגרת בהדרגה את מפעל הייצור בגנט, בלגיה (שם מיוצר S-MAX לצד מונדיאו וגלאקסי שחולקים איתו את אותה פלטפורמה), ומתכוונת להעביר את הייצור לספרד, צפויים עיכובים באספקת המכונית החדשה עד שהמפעל הספרדי יגיע לקצב ייצור מספק.

    המנוע העיקרי של ה-S-MAX, לאירופה לפחות, יהיה מנוע ה-1.5 ליטר אקו-בוסט מוגדש הטורבו, בעל ארבעה צילינדרים, כשהוא משודך לתיבת הילוכים בעלת מצמד כפול או ידנית.

    אחת ההצדקות לכנות את הדגם הזה "קונספט" היא שמכונית התצוגה עמוסה במערכות אלקטרוניות שונות, שחלקן לפי שעה קונספטואליות בלבד.

    כך, למשל, המכונית נדמית לבית חולים על גלגלים עם מערכת לניטור קצב הלב של הנהג – שאמורה להתריע במצבי סכנה, או מערכת לניטור רמת הסוכר בדמו של ילד במושב האחורי, מה שמעלה את החשד שבצוות ההוגים של המכונית ישב לכל הפחות היפוכונדר אחד.

    מערכות אלה נועדו ככל הנראה להדגיש את יכולת החיבוריות של מערכות התקשורת במכונית אל מוקדי חירום, כמו גם את הדור הבא של מערכות התקשורת SYNK ו-MY FORD TOUCH, ובנוסף להן מוצגות גם מערכות מעט יותר קונבנציונליות כמו התראת תאונה (שמן הסתם מבוססת על מערכת מתוצרת מוביל-איי הישראלית), חניה אוטומטית ותקשורת 'מכונית למכונית' – כולן מערכות סיוע לנהג שנועדו לשפר את הבטיחות והנוחות.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פורד מציגה את s-max הבא

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.