• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בפולקסוואגן מאמינים שלא צריך להחליף נוסחה מנצחת, לכן גם לאחר 11 שנות שירות מתמקדים עיקר השינויים בשיפור העיצוב ובהוספת מערכות אלקטרוניקה לסיוע לנהג

    חטיבת המסחריות של פולקסוואגן תחשוף בתערוכת ז'נבה, בחודש הבא, את הדור הרביעי של 'קאדי' – הטנדרון המסחרי שלה.

    הדור היוצא של קאדי, דור שלישי לטנדרון הזה, "שירת" את פולקסוואגן במשך 11 שנים, אבל הדגם שמחליף אותו הוא סוג של אבולוציה ולא דגם חדש לחלוטין.

    העיצוב הכללי של קאדי נותר דומה מאד לזה של הדגם היוצא, אבל הוא הרבה יותר מודרני בזכות קווים רכים ונקיים ועיצוב מחדש של החזית והירכתיים כך שהם דומים כעת למראה המשפחתי שמציגות, למשל, גולף ופולו החדשות. הממדים הכלליים הוגדלו מעט, ונפח ההטענה בגרסה הרגילה עומד על 3,300 ליטרים ו-900 קילו.

    אותם מנועים שבהם נעשה שימוש עד כה מוצעים גם בדגם החדש, אבל לאחר שאלה שודרגו והותאמו לתקן אירו 6 הם מציעים תצרוכת דלק משופרת וחלקם חסכוניים יותר ברמה של עד כ-30%, לטענת פולקסוואגן.
    עיקר המכירות באירופה יהיו של מנועי הדיזל, למעשה שלוש גרסאות של מנוע ה-2.0 ליטר הארבעה צילינדרי שמספקות 75, 122 ו-150 כ"ס, ובנוסף להם מוצעת גם גרסת בלומואשן חסכונית במיוחד עם 102 כ"ס.

    שלושה מנועי בנזין מוצעים אף הם: 1.0 ליטר תלת צילינדרי שמספק 102 כ"ס, 1.2 ליטר ארבעה צילינדרי עם 84 כ"ס ונתוני תצרוכת דלק תיאורטיים טובים במיוחד, ומנוע 1.4 ליטר שמספק 125 כ"ס. בנוסף מוצעת גם גרסת טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר שצורכת גז טבעי, ומספקת 110 כ"ס.

    עוזרים לנהג

    שדרוג משמעותי יותר בוצע בתוך תא הנהג, והוא כולל לא רק פלסטיקה חדשה ועיצוב מודרני אלא גם שפע של תאי אחסון מסוגים שונים, חלקם בגג מעל לנהג וחלקם מתחת למושבים, פתחי אוורור יעילים יותר ומערכת מולטימדיה חדשה עם מסך בגודל 6.33 אינטש.

    Autodesk VRED Professional 2014 SR1-SP7

    חטיבת המסחריות של פולקסוואגן גדשה את הטנדרון הזה – שכרגיל מוצע בגרסת מטען ("קליפה") ובגרסת נוסעים – בשפע רב של מערכות בטיחות ומערכות סיוע לנהג (רובן אופציונליות).

    Autodesk VRED Professional 2014 SR1-SP7

    כך, למשל, בנוסף לשש כריות-אוויר בטיחותיות מוצעות מערכת לעצירה אוטומטית של המכונית כשהיא מזהה מכשול במהירויות עירוניות של עד 30 קמ"ש, מערכת בלימה לאחר תאונה, שבולמת את המכונית לאחר פגיעה גם אם הנהג מנוע מללחוץ על הבלמים, מערכת לניטור ערנות הנהג והתראה במצבים שנראה שהוא לא מרוכז או רדום, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) שמתאימה את מהירות הנסיעה כדי שיישמר מרחק קבוע מן הרכב שמלפנים, סייען חניה אוטומטית ומערכת לשמירת נתיב הנסיעה.

    מכירותיו של קאדי החדש באירופה יחלו בחודש יוני הקרוב.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פולקסוואגן מציגה דור רביעי לקאדי המסחרי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.